Annons:
Etikettrimstugan
Läst 3088 ggr
ninaochica
11/24/07, 8:35 PM

Vetekudde? :)

jag ska ge bort vetekuddar* till några i min släkt och vill ha rimo på det, men kommer inte på något bra "/ någon som kan hjälpa till? :)

*kuddar fyllda med vete som man kan värma eller kyla så att värk försvinner eller som man bara vill ah det mysigt

även om ni inte tycker att noi har ett bra rim så vill jag gärna att ni skriver :D o om ni inte kommer på något helt rim så kan ni väl skriva ord som kan rimma som passar till :)

Annons:
Rita-S
11/24/07, 8:38 PM
#1

Hm, skal vi se nu "med snabba minuter och muntra pling, försvinner värken med et tjingeling" :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

ninaochica
11/24/07, 8:40 PM
#2

#1 oj! vad bra! :D du har ju talang! ;) :D

Rita-S
11/24/07, 8:41 PM
#3

*fniss* Just lucky I guess ;D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

V-lang
11/24/07, 9:08 PM
#4

Rita du är ju ett geni den var ju jättebra =)

Rita-S
11/24/07, 9:31 PM
#5

#4 Om nu folk köper vetekudde för att enbart få en ursäkt att använda det rimet, så skal jag själv  kalla mig geni en hel dag iaf *flinar* Men tack :D

Kanske man skulle adoptera detta med julklappsrim, när man får till en bra en är det ju riktig kul!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

V-lang
11/25/07, 12:05 AM
#6

Ja nu har du ju gjort ett rim + att du lärt mig göra vetekuddar =)

DU ÄR ETT GENI!!!! Skrattande

Annons:
Rita-S
11/25/07, 12:09 AM
#7

Hmm, geni geni geni, nu får gubben även kalla mig geni ;) *flinar* Men skämt åsido, jag tycker faktisk den vetekudde-rimet blev rätt fränt :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

ninaochica
11/25/07, 4:04 PM
#8

jamen det e ju klart :P det blev det ju! ;D

ninaochica
11/25/07, 6:14 PM
#9

någon som har något mer rim? :D jag ska ge till flera och vi firar julen tillsammans, så jag tycker att det skulle vara roligt med olika rim, så man inte kan lista ut det direkt när man läst rimmet :P

Upp till toppen
Annons: