Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1311 ggr
Liss
2007-11-27 18:26

Eget!

Ville bara kolle med er som har så bra fantasie:) Har ni några mer tips på vad man kan göra själv i julklapp till folket?

Ni har haft vetekudde uppe och julgodis.. har ni mer ideer? tycker de är kul att göra eget, mer personligt:)

Mvh

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Rita-S
2007-11-27 18:53
#1

Godiskorgar, jag kommer med bild när jag har gjort en :D

Annars: Trolldegsfigur, namnskyllt eller så

Hm, vad mer..

Påsehållare tex, en lång korv i tyg med öppning i båda änder, resårband så det dras i hop uppe och nede och en hämpa att hänga upp äfter
Hemgjorda kudder
:)

Hemgjort tvål (sats finns att köpa på panduro)
Hemgjorda ljus :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

LinaK
2007-11-27 18:53
#2

Du kanske kan göra sånna hår geleljus med något fint i.. Eller ett eget fotoalbum till någon.. Som du klipper och klistrar själv. Då kan du skriva personliga meddelanden under korten tillex..
Ah det är dom idèerna jag har kommit på som jag skulle vilja göra.. Egna tvålar kanske?=) det skulle jag vilja.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Vargnatt]
2007-11-27 19:44
#3

Egna smycken är ganska enkelt :) Har jag gjort lite nu i år, nån tavla kanske?

IdaS-A
2007-11-27 20:51
#4

Julgrupper, bara köpa lite jord och blommor eller vad man nu vill ha och plantera :) enkelt och snabbt…

parsley
2007-11-27 21:37
#5

Påsar med fröer till den växt- eller trädgårdintresserade.

Honestyisdead
2007-11-27 22:16
#6

Man kan sy grytlappar, dukar och andra lätta saker :)

Annons:
Liss
2007-11-28 01:03
#7

Hum.. att sy är väl kanske inte så enkelt uan symaskin dock:) Men otroligt bra ideer har ni.. jag fick mycket inspiration.

Jag har redan bestämmt att göra lite scrapping till mamma tex. Som jag sa i en annan tråd, med foton på mig och henne och så.. och skriva lite små grejer som har me de att göra:)

Men kul me fler saker man kan göra rätt lätt sådär ..

Tänkte kanske göra julgodis till min bror, han älskar kolor och grejer. Men hur lång innan kan man göra de? utan att de blir dåligt?

Tack så mycket

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: