Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 2161 ggr
Nadja_Filur
10/26/07, 4:41 PM

Julklappar?

Jag har bara 125 kr att köpa julklappar för visseligen är jag bara 10 men ändå har ni några bra och billiga julklapps tips?

Annons:
Rita-S
10/26/07, 5:18 PM
#1

hur många skal du köpa klappar till då?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

drutten53
10/26/07, 6:04 PM
#2

ja du nu vet vi inte hur många du ska köpa till…leta efter om ni har en tio-kroners butik…vi har en här som hetter present-kungen--där finns fina saker från 10 kr och uppåt..idag såg jah en så söt ängel..kosta 15 kr..fanns även en annan ängel som ändrade färg i sina vingar..29 kr..så det ska jag köpa iallafall..den var så SÖT

Rita-S
10/26/07, 6:16 PM
#3

Ja, vi har Dollarstore här norrut där man kan få köpt små paket med dekorativa badrums-tvål o så, kika äfter sådan på Sunes eller annat ni måtte ha nära

Annan möilighet är att köpa lite kartong, och lite dekorativt papper, sen skriva en liten dikt, antigen som du hittar på nätet, eller gjör själv, dekorera fint runt och sen klippa små pappramer och rama inn dikten med pappram. Du kan gjöra såkallad decoupage: ta servietter, antigen klippa ut motivet eller ta servietten som den är, ha på lim på ramen, limma servietten fast och du får gärna skrynkla den! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[MandaR]
10/28/07, 7:26 PM
#4

Jag gillar att göra hemmagjorda paket :D

Nadja_Filur
11/12/07, 5:05 PM
#5

jag ska köpa till ungefär 10 personer!

Nadja_Filur
11/12/07, 5:06 PM
#6

Tyvärr kommer inte dollarstore hit förren i Mars-April någon gång

Annons:
AnneN
11/12/07, 8:43 PM
#7

Gör hemmagjorda julklappar vet ja

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Rita-S
11/12/07, 8:45 PM
#8

Ja det tycker jag med, gjör nåt själv :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Snuttenuttan
11/12/07, 10:31 PM
#9

Man kan ju ge bort en eller flera tjänster i julklapp tex checkar med barnpassning/gå med hunden eller andra tjänster som skulle kunna passa den man ger klappen tillGlad

Hembakat eller godis i strut är också fint att ge bort…själv tycker jag mycket om sånt som är hemgjort…det är så mycket känsla bakom sådana presenter

Sara
11/12/07, 10:44 PM
#10

Baka nått gott och ge bort. Då betalar ju mamma och pappa.. Flört

Sara

Nadja_Filur
11/18/07, 8:23 PM
#11

Det ska jag göra! Något baktips kanske

Sara
11/18/07, 9:32 PM
#12

Lite julgodis kanske som ischoklad, kola osv. Eller småkakor, bröd, bullar..

Sara

Sovgott
11/19/07, 4:15 PM
#13

#9 Jättebra idé att ge bort presentkort på tjänster! Det gäller bara att vara beredd på att verkligen utföra dessa tjänster när mottagaren vill ha dom utförda!

Annons:
Kristall
11/19/07, 5:26 PM
#14

Jag brukar både göra saker själv och köpa saker, lite beroende på vem som ska ha presenten. Jag brukar t.ex. göra bokmärken och sånt till kompisar och kanske en necessär som man lätt syr med symaskin (man kan ta någon till hjälp om man inte är van, eller sy i skolan om man får) till mamma. Till pappa brukar jag köpa typ hans favoritchoklad eller en bok, till brorsan kanske en CD eller, lite billigare, godis ;) .
Jag brukar också ge bort presentkort på t.ex. städning, matlagning eller liknande! :) Jättebra idé, kostar ju inget i pengar ;) Ett tips är att ge presenkort på sådant som man gillar att göra, om man gillar att baka så ger man ett presentkort på att baka :)
Posters och inramade bilder är ju också kul att få i julklapp, och kostar inte så mycket.
På loppmarknader kan man hitta mycket kul. Böcker, leksaker, prydnadssaker och mycket annat för under 10kr. Jag hittade flera vackra smycken åt min mamma förra året som hon fick i julklapp och de kostade typ ingenting, men hon blev lika glad för det.
Så du hittar säkert på många bra julklappar för dina pengar! :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Snuttenuttan
11/20/07, 12:16 AM
#15

sovgott: ibland kan man värdera mera sådana presenter/julklappar men det gäller ju då att bjuda på sig själv att ställa upp då:-)

Mina döttrar går på omvårdnad,varav den ena och har gjort ett tillval på massage så jag har önskat mig ansiktsmassage av henne…

Sofiae
11/24/07, 12:02 AM
#16

Mitt barnbarn kommer hit en gång i veckan och broderar små dukar som hon skall ge sin mamma och mormor i julklapp. Jag hjälper henne med att fålla, hon designar dom själv. Jag har restgarner och tyg, så det blir inte dyrt för henne, och säkert uppskattat av de som får dem.

Upp till toppen
Annons: