Annons:
Etikettdekoration
Läst 1476 ggr
TerriZue
2007-12-20 09:17

Julgranen! :D

I förrgår var jag ute i Mora och hjälpte min syster och mamma att klä granen och sätta upp alla härliga små tomtar! :D

När vi sen åkte in till stan igen så köpte vi en gran åt mig och sambon som vi tog in i lägenheten, igår klädde vi den och den blev hur fin som helst! :D Alldeles överfull med pynt men ändå så himla fin! :D

Senare idag ska vi hem till mormor och baka pepparkakor och antagligen pynta och klä deras gran med.

Jag ska låna systers kamera och ta kort på alla tre granarna och lägga ut här sen så fort jag kan! :D

När pyntar ni granen och hur ser era granar ut? Ta gärna lite bilder óch lägg upp i den här tråden sen! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
plutten-92
2007-12-20 16:24
#1

vi pyntar granen kvällen innan julafton. vi har egen skog som vi hämtar gran ifrån så den ser olika ut varje år.

Hoppfull
2007-12-20 18:12
#2

min sambo vill oxå vänta… men jag vill ha gran nu!! Den gör så himla mycket på julkänslan för mig!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tywysoges
2008-11-10 10:45
#3

här måste jag komma ihåg att lägga in en bild på min gran när den kommit upp…

TerriZue
2008-11-10 13:33
#4

Jag ska också lägga in bilder i år… tyvärr vart det inte av förra året eftersom jag aldrig fick tillfälle att låna systers kamera… men i år har jag ju en egen! ;)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Emo
2009-08-21 15:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Pyntad gran:

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

fibro
2009-08-21 16:55
#6

Eftersom vi har egen skog, ska vi ut ikväll och välja ut och märka årets ute och innegra,n som vi sen hämtar hem i advent och jul…Då tar vi med oss varm glögg, köper alltid och spar en flaska för detta tillfälle…

Lika mysigt varje år….Skrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: