Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1636 ggr
Tatsu
2007-11-18 23:52

Tjuvstart

För första gången har jag tjuvstartat med julen. Igår gjorde jag köttbullar och i dag lussekatter. Detta har aldrig inträffat förut, brukar alltid vara ute i sista minuten med allt. Jag skulle tro att de blir uppätna innan jul så jag får göra nya.

Annons:
Telefonkontakt
2007-11-19 02:38
#1

Jag gör köttbullar vardagligt, så då fuskar du igentligen inte, bara med katterna ^^

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Rita-S
2007-11-19 12:17
#2

Jag tjuvstartade i går med must, julkorv och surkål till middag! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

kajsa56
2007-11-19 12:44
#3

jag kommer nog att tjuvstarta med julmusiken… försöker behärska mig men det drar verkligen.. :o) sen går alla mina julskivor hela dagarna här och sprider jultstämning! men n

kajsa56
2007-11-19 12:44
#4

jag kommer nog att tjuvstarta med julmusiken… försöker behärska mig men det drar verkligen.. :o) sen går alla mina julskivor hela dagarna här och sprider jultstämning! men nästa

kajsa56
2007-11-19 12:44
#5

vecka blir det advent i hela huset!

Faxlin
2007-11-19 13:47
#6

Här ska jag försöka vara duktig och baka lussekatter och pepparkakor med barnen i helgen som kommer. Sedan ska ju adventen plockas fram också.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Rita-S
2007-11-19 14:23
#7

jaa det är advent! Tro om jag skal fuska och sätta upp till hälgen nu :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

V-lang
2007-11-19 20:58
#8

Jag var precis ut med hunden och såg på några ställen hur det lös röda slingor, jag vart så sugen på att kuta hem och börja slänga upp mina saker….men jag ska hålla ut till fredagen före advent, skam den som ger sig Oskyldig

TerriZue
2007-11-20 12:02
#9

Hehe, jag satte upp adventljusstakarna igår! :D Det blev så fint så nu kan jag inte vänta tills jag får julpynta! :D (Tänkte vänta med det till första advent i alla fall ;)) Men jag har redan börjat plocka undan så att jag ska ha plats för allt julpynt! ;)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

TerriZue
2007-11-20 12:04
#10

Och så har jag dessutom börjat lyssna på julmusik dagarna i ända, kan inte hålla mig längre! :D (Det driver min sambo till vansinne :P)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Liss
2007-11-20 19:13
#11

Åt köttbullar och rötbetssallad för några dagar sen.. bara längtade! Så tänker jag minsan köpa julmust imorrn också:) Igår åt jag två lussekatter som mammsen köpt. Mumsigt värre:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Hoppfull
2007-11-20 21:54
#12

Men guud vad ni är söta :-) själv vågar jag inte starta tidigt… tröttnar så himla snabbt på julmaten, stöket och pyntet så jag är rädd för att jag ska ha lessnat innan jul. Däremot Julgranen skulle jag kunna ta in tidigt… den är liksom hela julhjärtat för mig :-)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Upp till toppen
Annons: