Annons:
Etiketterkreativa-hörnanböckertexterprylarmusikfilm
Läst 3339 ggr
mariatingsund
2007-12-19 15:06

panelgardin m tomtar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag var på Formex, såg jag detta tyg och köpt en hel del, tydligen för mycket, för nu när vi är färdiga med vardagrrumsrenoveringen, kom vi underfund med att vi INTE ska ha gardiner där. Och nu står jag här ett antal meter underbara dock överflödiga tomtar. Så om någon av er skulle tycka mycket om tyget, då kan jag tänka mig sälja för inköpspriset och då bjuder jag på frakt. Det betyder 115 kr/meter, heter Farbror Frost från Arvidsson textil. Bredd 140 cm, mycket bra kvalitet, helt nytt, och bilden visar en tredjedel i bredden, alltså tre sådana rader(våder) bredvid varandra bildar bredden, som räcker till typ två panelgardiner plus mittendelen till förkläde, duk, grytlapp eller något.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Annons:
Liss
2007-12-19 15:16
#1

Tycker iof de ser mer ut som trollkarlar:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

mariatingsund
2007-12-19 15:19
#2

Jo, lite Merlin är de iofs, de är jättemysiga.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Liss
2007-12-19 15:34
#3

Ja, dem var jätte mysiga.. tycker sånna med lååångt skägg är urmysiga.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Rita-S
2007-12-19 15:47
#4

hur många meter har du, Marita?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mariatingsund
2007-12-19 21:15
#5

Jag köpte massor för säkerhets skull. Typ minst 10 meter är i överflöd. Om någon funderar, skriv gärna vad ni vill ha för längd.   Jag hade tänkt sy förkläde, duk, grytlapp m m i present för dem vi bodde hos i Tyskland (två hushåll) , plus det skulle bli julklappar, men eftersom jag inte hann, de metrarna är också kvar. Det blev köpta julklappar istället, jag kom på för sent att ge bort presentkort på tyg då ingår sömnad. Jag själv ska ju ha några meter, men det finns alltså mycket över. Ibland blir jag galen på mig själv, varför tror jag alltid att jag hinner med allt. Det blir nog köpta småkakor också till jul, för jag ser nu att jag inte ska hinna göra egna. Snyft. En egenföretagares liv och lidelser.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Upp till toppen
Annons: