Annons:
Etikettdekoration
Läst 3260 ggr
Rosaparaply
11/11/07, 9:27 PM

Dekorera inglasad balkong

Hej alla julälskare,

Jag har nyligen flyttat till lägenhet och har blivit med inglasad balkong, den vill jag nu givetvis dekorera inför advent med lite ljus och lampor etc (den får ju bli ett substitut för den trädgård jag tidigare hade). Är det någon som har idéer på vad man kan göra? Lägg gärna in bilder, om ni har några, på vad ni har gjort med Era balkonger/uteplatser tidigare år.

Annons:
Pernilla
11/11/07, 9:46 PM
#1

Vackra girlanger som luktar gott och nejlikeapelsiner! Vad mysigt med inglasat!

Rosaparaply
11/17/07, 11:23 PM
#2

#1 vad finns det för girlanger som luktar gott?

RADiOACTiVPiG
11/18/07, 12:01 AM
#3

Ljusgirlanger antinget som skiftar i färg eller enfärgade emn dem är så tråkiga :P så satsa på sånna som blinkar i olika färger

feiner
11/18/07, 1:39 AM
#4

Var på coop idag och såg draperier med små stjärnor som lyser. Det tror jag ser fint ut i ett fönster.

Pernilla
11/19/07, 4:39 PM
#5

#2 Girlanger av gran- eller enris, så det luktar jul i hela uterummet!

Sara
11/19/07, 4:44 PM
#6

Har oxå inglasad balkong och skulle gärna vilja ha lite julljus där ute men jag kan inte ha fönstret öppet lite för sladden, det blir så kallt.

Hur gör ni?

Sara

Annons:
korseett
11/19/07, 4:47 PM
#7

borra ett hål i balkongdörren på en lämplig plats fast du får fråga hyresvärden om det går bra först förstås eller så kan han dra ut en sladd permanent åt dig.

tussilago
11/19/07, 5:07 PM
#8

jag har en balkong med tak och tre väggar men alltså inte helt inglasad och vi har sådant där ljusnät i taket. det blir jättefint. har också sett folk som har hängt sådana där hängande ljuskedjor (ni vet sådana där som blir som små hängande ljus från - vad svårt det var att förklara!)

korseett
11/19/07, 5:12 PM
#9

du menar sådana som ser ut som istappar?

tussilago
11/19/07, 10:01 PM
#10

ja, typ. har sett det på några inglasade balkonger och det blir väldigt fint…

Upp till toppen
Annons: