Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1484 ggr
Rita-S
2008-01-04 09:53

Tack!

Så sitter man här på jobbet. Som vanligt är det kallt inne på morgonen, och jag fryser. Kliver då inn i min varma poncho som Alven har stickat till mig, och dom underbara pulsvärmarna som min hemliga tomte fixat fram till mig :D Tack Kissan78!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
storAnnette
2008-01-04 13:45
#1

Aha,då förstår jag vad man kan använda pulsvärmare till.Tänkte först att de var tänkta att ha utomhus och då fungerar de ju inte på vintern.

Rita-S
2008-01-04 13:49
#2

dom är nog säkert till utomhus med, men jag fryser så fruktansvart på händerna även innomhus :) Blir inte alls lika kall med pulsvärmare!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

parsley
2008-01-07 13:20
#3

Pulsvärmare eller halvvantar om de är lite längre är en alldeles underbar uppfinning. Inomhus om man är frusen eller som extra värme när man är utomhus. Halvvantar passar perfekt utomhus om det är plusgrader, eller över eller under ett par andra vantar eller handskar.

Langhol
2008-01-10 08:07
#4

Jag stickade pulsvärmare till mamma då hon  har värk till och från i handlederna. Själv tycker jag att det är skönt när man är lite småfrusen.När jag sitter vid datorn värmer det "mushanden".

Upp till toppen
Annons: