Annons:
Etikettdekoration
Läst 1509 ggr
Sara
12/29/07, 9:46 PM

Reafynd?

Har ni hittat några reafynd inför nästa jul?

Jag har bl a köpt en stor mörkrödkruka att ha Elwood i till nästa jul, för en 10a. Sen har det blivit lite plingor och guldkvistar men även 2 fina fat som är mörkröda (jul enligt butiken) men som passar utmärkt i mitt mörkröda vardagsrum när det inte är jul oxå.

Sara

Annons:
Rosaparaply
12/30/07, 9:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jaaa, jag har köpt nya svarta julgranskulor till min vita gran (som har rosa kulor i år). Jag har också köpt lite småtomtar etc som jag ska slå in nästa år för då ville mina "små" barn ha en adventskalender med paket i (observera att mina "små" barn är 13 och 16 år och jag trodde att vi hade slutat med sånt för länge sedan).

Nelson
12/31/07, 11:12 AM
#2

Jag tyckte faktiskt inte att det fanns så mycket julpynt på rean. Inte här i Karlstad i alla fall. Jag hittade lite på IKEA som nu var så billigt att jag ville köpa det men annars hittade vi nog mest paketinslagningsgrejer. Stora halmstjärnor och lite udda kulor blev det också.

Honestyisdead
12/31/07, 4:27 PM
#3

Nej usch, jag visar mig inte i affärer på rean. KLarar inte av värmen, stressen och att alla går in i en hela tiden ;)

kanin
1/3/08, 10:33 PM
#4

Nej det har jag inte.

Snuttenuttan
1/8/08, 11:01 PM
#5

Som charmique har jag också fyndat på IKEA…annars har jag inte direkt kollat utan bara såg på IKEA att dom reade ut sådär suuuperbilligt så man kunde inte låta bli Glad

Upp till toppen
Annons: