Annons:
Etikettertraditionerhistoriabudskap
Läst 1420 ggr
Rita-S
2008-01-01 12:36

2008 och löften

Då var vi inne på 2008, och många har som tradition att ge sig själv ett eller fler nyårslöften. Har ni gjort det själv?

Jag har inte det :) Jag tycker heller om att ge mig själv löften att överhålla när dom ramlar inn i skallen på mig och skiter så i vilket datum det är.
Hur gjör ni?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
[Vargnatt]
2008-01-01 14:24
#1

Nej jag har aldrig gett några nyårlöften :) Det jag har som mål i år är att må bra och ha det bra med min lilla familj, och det är inget jag behöver lova på nyår :)

mariatingsund
2008-01-01 17:16
#2

jag lovar alltid samma, sundare livsstil och stärkning på karaktären, hinna med att umgås med vänner och bekanta, utnämna fritid då jag kan göra sådant som jag jämt missar… Men sen blir det jobb, jobb och återigen jobb.. missade lunchar, missade träffar och missade fritidssysslor…

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

[Asta]
2008-01-01 21:23
#3

Jag ger mig själv samma löfte varje år. Att göra nästa år så lyckligt jag kan. Vad det sedan innebär är olika varje år.

kanin
2008-01-03 22:32
#4

Nej det gör jag inte.

Elisabeth-J
2008-01-10 01:05
#5

Jag ger inga löften, men sänder önskningar för det nya året istället :)

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mervi
2008-01-12 20:51
#6

Jag brukar inte heller ge några löften men i år tänkte jag att ett löfte till mig själv skulle jag ge. Att försöka stressa mindre och försöka att inte låta andra stressa mig med sitt. Får se hur det blir.

Annons:
Jarhultdenyngre
2008-01-24 22:56
#7

i år har jag ett löfte som jag ska gör mitt bästa för att uppfylla nämligen att bli blodgivare. det bästa jag har lovat mig själv på de senaste åren…

Kia
2008-02-18 18:17
#8

Mitt löfte var att jag ska bli mer prismedveten. Jag har ingen aning om mjölken är dyrare eller mindre dyr på en affär jämfört med en annan då jag inte vet vad det kostar. Jag bara handlar. Så jag har redan satt igång detta löfte till mig själv. Faktiskt väldigt intressant och ingår i att jag blir lite mer sparsam med mina pengar som har en tendens att rinna mellan mina fingrar

Simson
2008-03-08 20:35
#9

Jag lovade mig att se över min dåliga hemsituation (bla) och nu flyttar jag. Hoppas det blir bättre. Har i alla fall gjort vad jag kunnat på den fronten just nu.

Håller också löftet att jag inte ska ramla dit på något gammalt ex i år…hoppas också kunna hålla det löftet… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Upp till toppen
Annons: