Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1116 ggr
Mikaela_B
2007-12-11 04:18

Julklapp till killar??!

    Gah! jag blir tokig, jag har inte handlat julklappar till pojkarna, alltså min sambo och inte till min lille bror eller store bror.

Lillebror Joakim- 16 år, älskar datorer, tv, sin gitarr!

Sambon Jimmy - 22 år, säger att han vill ha en puss sedan e han nöjd *suck* annars är svaret som vanligt, VET EJ! Gillar sin "nya flickvän" Ps3:an :P kläder dock bara med märket bilabong *dyyyyyrt*

Store bror Dennis - 28 år, vad han gillar? INTE EN ANING, festa och tjejer?? leva ungkarsliv? typ i helhet… vad man inte får köpa är iallafall kläder.. *jippi*

Så jag behöver akut hjälp med julklapps tips till dessa 3 tråkmånsar vars svar egentligen för alla är, jag vet inte vad jag vill ha.

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Muszimba
2007-12-11 07:37
#1

Har du haft koll på vad lillebror gillar utöver sina hobbies annars, då kan det vara lättare att hitta något.

Sambon, försök att lista ut via hans föräldrar vad han gillar.

Storebror, vad gillade han när han bodde hemma med familjen?

Gillar de någon form av godis, typ choklad/lakrits/liknande? Om de gillar choklad, kan man ju köpa lite olika sorters Praliner till dem eller liknande.

Mikaela_B
2007-12-11 08:04
#2

    #1 dom är inga godistroll, den titeln har jag i familjen :P

Har inte en aning om va min lillebror gillar utöver de :P Han är i en sån där period där man skall börja använda märkeskläder och skor mm. så funderar på att köpa nått klädesplagg som inte kostat skjortan. Med tanke på att när man frågade va han ville ha så sa han: En ny elgitarr för 5-tusen :P då kan han önska sig de av päronen och inte av lilla mig som knappt får ut det priset på en månadslön :P

åh herre min skapare, va min store bror gillade när han bodde hemma :P jadu, med tanke på att han flyttade hemifrån vid 17 års ålder så har jag inte den blekaste :P

Har försökt med hans föräldrar (sambons) men dock utan resultat då dom sitter i samma sits som mig :P Dom har köpt kläder till han iallafall, i de märken han gillar, vilket ligger lite över min budget :P

www.blueberryhedgehogs.com

Brokenfether
2007-12-11 08:51
#3

Till din kille kanske det passar med en silverkedja(länk) armband el halsband…eller annat smycke. Presentkort på cd/dvd skivor och så det viktigaste…ett foto på dej i snygg ram,som han kan ha vid sängen…Flört

Presentkort på cd skivor skulle jag nog ge till dom andra 2 oxå..om du nu inte kommer på annat. Glad Lillebror kanske behöver ett set skruvmejslar till sitt datorpyssel…när det ska bytas datordelar osv…

Mikaela_B
2007-12-11 08:57
#4

    #3 jo där kom lite mer ideér! Tack så mkt.. haha ett foto har han redan :P han har till och med 2 ramar som han fick på 1:år dagen för 100 år sedan :P haha

www.blueberryhedgehogs.com

Alexej
2007-12-11 09:02
#5

Ett fint presentkort som du också har nytta av-typ bio, bra restaurant….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Mikaela_B
2007-12-11 09:05
#6

    #5 haha! Där sa du något riktigt smart :P

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Brokenfether
2007-12-11 10:17
#7

Ett paket obrända cd/rom skivor om han bränner musik o dyl…lillbrorsan.

Fräcka kalsonger till killen och storebrossan…

Får se om jag kommer på mer efter hand här…Flört

Mikaela_B
2007-12-11 10:20
#8

    #7 det är bara att tänka :P vill ha massa valmöjligheter!! :D

www.blueberryhedgehogs.com

Sara
2007-12-11 13:45
#9

Till lillbrorsan: Filmer, strängar till gitarren..

Storebror: biobiljetter som han kan bjuda tjejerna på. *ler* Presentkort på ställen han handlar kläder.

Killen: En snygg billabong plånbok, parfym.

Sara

parsley
2007-12-11 15:35
#10

Storebror som gillar att festa kanske vill ha något drickbart? Annars tycker jag att du fått bra tips redan. Hoppas det ordnar sig.

Mikaela_B
2007-12-11 16:43
#11

    # 9 Tack för bra tipsen!

#10 jo jag vet hade tänkt detta, men min mor förstörde hela grejen med att sno till sig ideén själv :P men jag har fått massa bra tips så skall se va jag hittar!

Tack alla andra också för toppen tips =)

www.blueberryhedgehogs.com

Tufvans
2007-12-11 23:13
#12

Lillebror kanske behöver lite noter till nya låtar att spela på gitarren. Om du har pengar men ingen tid så kan du köpa i musikaffären. Är det tvärtom så att du har ont om pengar men gott om tid så finns det massor av folk som lägger ut noter/ackord till låtar på nätet. Leta upp, skriv ut och gör ditt egna lilla sånghäfte.

Storebror skulle säkert bli glad över lite hjälp i hemmet. Kanske presentkort på en städning, fönsterputs eller kanske att du fixar en middag till honom och någon han har kär?

Till sambon kan man göra ett "kärlekshäfte", dvs ett häfte med kuponger på t ex en massage, en romantisk middag, bio eller vad man nu kommer på. Har man lite mer pengar så boka in en behandling på någon studio. Jag har gett min man några sådana (massage, fotvård mm) och det har varit väldigt uppskattat och något han annars inte skulle fått för sig att göra.

Upp till toppen
Annons: