Annons:
Etikettdekoration
Läst 2087 ggr
Wiizy
4/20/08, 2:38 AM

Julsaker, uppe - NU?

haha *fniss* har inet fått ner mina julsaker än, eller jo, alla utan 1 tomte som jag igentligen glömde. ;P  fick bort alla julsaker i mars ;) haha lyckat, och så ståre en tomte kvar på skrivbordeh. ;P

haha x) ville bars kriva av mig ;P

Annons:
Rita-S
4/20/08, 9:19 PM
#1

Thats my Wiizy :D Ha julsaker uppe efter påsk! Stärkt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Farwuq
4/23/08, 2:38 PM
#2

Jag brukar inte ens sätta upp några speciella saker till Jul, jag är glad att slippa.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Rita-S
4/23/08, 3:12 PM
#3

#2 jag kan inte annat enn att fundera varför du då spenderar tid på en julsajt, när du helt klart inte tycker om julen :) det måste ju va bortkastat tid för dig? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tufvans
4/30/08, 8:20 PM
#4

Jag har inte fått undan adventsljusstaken i fönstret på jobb. Har fått en del kommentarer om det. Men den är inte tänd och jag sitter på nionde våningen, så om jag tycker den är fin och den får mig att tänka på att ta tillvara tiden (för snart är det jul igen) så kan väl ingen tycka illa om det?! Flört

Rita-S
4/30/08, 8:58 PM
#5

nej tycker inte det :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Farwuq
5/4/08, 8:56 PM
#6

#3 Jag är ju en ondsint drake, jag gillar att förarga och att provocera rent allmänt.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Rita-S
5/5/08, 11:32 PM
#7

#6 jag är ondsinnat själv, jag kanske omvänder dig till julälskare!! :D
Oskyldig

Fast.. sådär fruktansvärt ondsinnat ser du inte ut med den gulliga gröna färgen…. Cool

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Farwuq
5/6/08, 2:34 PM
#8

#7 Shh… Låt dem inte veta att jag är en snäll drake, hela min image faller platt.

Julen tycker jag (personlig uppfattning) bara är ett jippo.
Desutom så inträffar den under den förhatliga vintern.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Rita-S
5/7/08, 3:05 PM
#9

#8 Jo, handels-standen forsöker bästa dom kan att forstöra hela grejen tycker jag. Därav att jag sällant använder så mycket pängar på julklappar till alt och alla. Jag kan dock va generös mot närmaste familjen, men kompisar o så tycker jag om att gjöra handgjort själv :)

Förhatlig vinter ja, det skal jag lova :D Fibrisen i mig gråter varje vinter. Men just under december og några veckor inn i januar kan det va lite snö :) Lagom så det är vitt, men inte så man behöver skotta ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

rakuLotta
5/11/08, 9:33 AM
#10

Skulle tända en lampa ute vid ett träd igår kväll för att få lite mysbelysning. Då tändes hela trädet upp!!! Hade ju glömt att vi inte tagit ner julslingan som vi satte i trädet i decemberSkrattande Men det var rätt mysigt, så jag bestämde mig för att den kunde få sitta kvar. Tänk er en ljummen augustikväll…. rätt mysigt att sitta ute i trädgården och kolla julljusen….

Fast jag längtar inte till augusti nu…. gillar denna tiden bäst när man har allt framför sig!!

Rita-S
5/11/08, 6:16 PM
#11

så kul :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Wiizy
5/11/08, 6:56 PM
#12

jag kan säga att min tomte står fint kvar på skrivbordet. ;P

storkenflyger
5/11/08, 10:19 PM
#13

Jag går nästan dagligen förbi Där de fortfarande har juleljusstakarna kvar i fönstret Nu till påsk hade de dekorerat stakarna med fjädrar i olika färger Haha

Annons:
Rita-S
5/12/08, 12:55 AM
#14

:D Underbart! :D

Jag planerar nu julens julbelysning: Under våren nu skal jag köpa en käglegran att ha framföre mitt köksfönster som jag sen kan dekorera med belysning till julen! Åååååå vad jag ser fram mot det!

Jag skal dessuten köpa några busker eller så att ha i trädgården på baksidan av huset, och funderar även belysning i denna :) Jag funderar på att plantera nåt träd framföre vardagsrums fönstret för att begränsa lite av solen inn hit, men trädgården är inte SÅ stor så jag tror nog det vore smart att låta bli så där finns utrymme ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mariatingsund
5/14/08, 11:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Jag har plockat bort både jul och påsk, men en julkula hänger kvar bland dem andra i fönstret, de hänger där året runt, det är en söt tomte i gungstol, må han vila där under lågsäsong.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

EmmaG
6/16/08, 12:59 PM
#16

Vårt pepparkakshus står faktiskt fortfarande kvar.. hehe.. Fast det är gömt bakom massa tidningar etc på en hutch så den syns inte

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Farwuq
6/19/08, 11:35 AM
#17

Det är mycket enklare om man aldrig plockar fram sakerna, då behöver man inte plocka bort dem senare.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: