Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1203 ggr
Rovanja
10/29/08, 7:54 PM

Jul i butikerna!

Var inne i staden i helgen här hemma i Umeå.

Redan har julsakerna kommit och butikerna är smockade med tomtar och glitter!

Dessutom så föll första snöflingan här igår.

Myskänslorna sätter verkligen in nu.

Snart är det jul!

Annons:
solblomman47
10/30/08, 12:16 AM
#1

I Sundsvall är det också fullt med julsaker i butikerna,tur att de inte börjat spela julmusik ännu. I kväll har det även snöat lite,det blir nog en vit jul.

Tatsja
10/30/08, 8:34 AM
#2

Köping har också fått upp sitt. Enda snön här är frost. Väntar att den ska falla snart.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

ThreeSenses
10/30/08, 12:43 PM
#3

Jag tycker det är lite överdrivet att dom sätter upp när det inte ens blivit halloween än! Får ingen myskänsla alls :<

Men nu efter halloween lär det vara mycket julsaker uppe och då är iallafall jag redo att få myskänslan och bara vänta ;)

V-lang
11/4/08, 2:07 AM
#4

Här i gävle har det varit uppe i butikerna i några veckor, jag tycker dom börjar alldeles för tidigt. Det är ju som sagt tur att dom inte börjat spela julmusiken en iaf.

Min gubbe jobbar ute på COOP och han är less på julen innan den ens har kommit tack vare att dom startar så tidigt…..och jag som älskar julen =)

solblomman47
11/4/08, 7:45 AM
#5

I går när jag var på Ica i Njurunda hade de plockat fram julsaker ,(det hade de i stan tidigare) men det värsta var att jag såg lussekatter.Tycker det är för tidigt.

kanin
11/4/08, 11:55 PM
#6

Nu har de plockat fram julsakerna här.

Annons:
Tatsu
12/5/08, 10:40 PM
#7

Visst är det tråkigt att de stora kedjorna tävlar om vem som är först med julsakerna, jag försöker att hålla på traditioner och föra dem vidare till nästa generation. Sedan hörde jag i går att bagerierna har börjat att sälja semlor, ur led är tiden.

Trots att vi har fått massor av snö har jag ingen känning ens för advent i år, jag som alltid har älskat 1:a advent och varit klar i tid.
Stakar och stjärnor är på plats, likaså lite dukar, men gardinuppsättningarna går fruktansvärt trögt och inte blir det som jag har tänkt heller.

Jag är trött och less just nu hoppas på ny inspiration imorgon./Tatsu

Upp till toppen
Annons: