Annons:
Etikettdekoration
Läst 1235 ggr
[LucyInTheSky]
10/21/08, 11:19 PM

Första julklapparna inslagna XD

Lääängtar efter att få pynta nu! Slog in mina första tre julklappar precis. Mysigt!!

Men uscha vad svårt det är att slå in paket med två kattungar som hjälp =/ Pappret rivs i bitar, snöret försvinner spårlöst och jag måste leta efter det.. Och sist men inte minst.. MASSA katthår i tejpen.. =)

Annons:
Rita-S
10/22/08, 7:51 AM
#1

Hahahah lyckan är julen tycker mina katter med :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[LucyInTheSky]
10/22/08, 2:04 PM
#2

Jo, jag väntar med spänning tills Julgranen kommer in =) I deras huvuden kommer det vara en stor kattleksak XD

Sara
10/22/08, 2:51 PM
#3

Oooo, kan vi inte ha en paketinslagningstävling Rita?

Sara

Rita-S
10/22/08, 5:42 PM
#4

Vilka kriterier skal man tävla om då? Snyggast innslagna paket? Mäst orginala?
eller kanske vi kan ha en tävling där vi bedömmer BÅDA? Så att man kan bidra med sitt paket och sem premierast det mäst orginala och det snyggaste efter omröstning?

Och vad skal bli premien då? äran och/eller  rätten att föreslå en ny jultävling?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sara
10/23/08, 1:22 AM
#5

Först och främst skulle jag vilja ha tävlingen anonym, alltså att man skickar in fotona till dig och du lägger ut dem i en anonym tråd.

Sen tycker jag det vore kul med en "riktig" vinst så jag sponsrar tävlingen med en ängel som nyckelring. Kanske någon vill sponsra med nått annat så vi kan få 1-? pris?

Sara

Sara
10/23/08, 1:22 AM
#6

Dubbel

Sara

Annons:
Rita-S
10/23/08, 7:54 AM
#7

jag skal smyga på stan till lördag så skal jag se vad jag hittar av småprylar som duger som vinster :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sara
10/23/08, 4:36 PM
#8

Jag förstår inte varför jag inte kan bifoga filer för! *Grrr*

Iaf så finns änglarna om ni vill kika på dem på min hemsida, www.freewebs.com/saraofsweden. Har lite andra smycken där oxå om ni vill ha julklappstips att köpa eller att göra själva.

Flört Är det ok reklam Rita? Ta bort komentaren annars.

Jag skickar med en halsbandsrem oxå så man kan ha ängeln antingen som halsband eller nyckelring.

Sara

Rita-S
10/23/08, 9:27 PM
#9

Det är lugnt, sara :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sara
10/23/08, 9:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Nu fungerar bilderna Skrattande

Nu har jag tagit över den här tråden totalt så kan man inte göra en ny tråd av inläggen om pakettävlingen och låta den här tråden vara?

Förlåt LucyInTheSky! Skäms

Sara

[LucyInTheSky]
10/24/08, 1:10 AM
#11

No worries!! =) Låter kul med en paket-tävling XD Och jag har expert hjälp här hemma så jag har stor chans i den tävlingen.

Kram

Upp till toppen
Annons: