Annons:
Etikettadvent
Läst 1422 ggr
Linda72
11/26/08, 11:27 PM

1a advent

Hur mycket fixar ni hemma till 1a advent?Glad

Annons:
TwinkleTwinkle
11/27/08, 2:11 PM
#1

beror på Glad i år är det inte fixat så mycket än, har mest planerat julklappar, testat ett glöggrecept mm. satt fram lite ljuslyktor och sådant. sen får vi se om det hunnit hända nåt mer på söndag Glad

Sara
11/27/08, 2:29 PM
#2

Idag tvättas julgardinerna, de stryks och sätts upp idag eller imorgon. Jag sätter upp allt julpynt utom granen i helgen.

Sara

[Vargnatt]
11/27/08, 4:42 PM
#3

Vi ska julpynta på söndag, då åker allt utom granen fram Glad

botakt
11/27/08, 5:10 PM
#4

idag  sattes julgardinerna upp å ljusstakarna.. Men resten av stjärnorna å gardinerna som är kvar sätter vi upp i mon.Skrattande

wolfie
11/27/08, 11:05 PM
#5

Julgardiner,dukar,stakar o stjärnor är nu färdigt!Resten tas fram närmare jul..

sarizen
11/28/08, 7:25 AM
#6

Idag ska jag storstäda, hänga upp gardiner och sätta fram ljusstakar och stjärnor!! Mina tomtar får vänta några dagar…min sambo tycker det är för tidigt med tomtarRynkar på näsan men dom kommer upp sen!!! Granen får komma sist lite närmre jul:) Ska även julbaka lite i helgen oxå!!!

Annons:
SusannAlg
11/28/08, 6:33 PM
#7

Ljusstakar och stjärnor är uppsatta nu. Bytte även gardinen i ena tösens rum. Den är blå med silverstjärnor på, så den är inte så julig. Tomtarna får vänta tills helgen innan jul….

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Rita-S
11/28/08, 8:31 PM
#8

Jag brukar ställa fram adventsstaker och stjärnor, ljus och julgardiner samt lila dukar, det räcker för advent för mig!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
11/28/08, 11:57 PM
#9

Tradition att allt är uppe till första advent. Fast pojkarna är vuxna så vill de att jag har allt klart.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Saintpaulian
11/29/08, 9:42 PM
#10

Jag brukar alltid ha det mesta klart i pyntväg till 1:a advent, för enligt tradition kommer mina föräldrar + syskon och deras respektive till oss då och fikar. Men i år blir det annorlunda.

Vi flyttar ut ur vår lägenhet i morgon em och kommer tillbaks nästa fredag, detta pga att det ska renoveras här.

Så nu blir det inget gjort alls, men nästa helg kommer allt upp! Skrattande

(ja ingen gran då alltså)

Upp till toppen
Annons: