Annons:
Etikettertraditionerhistoriabudskap
Läst 1152 ggr
sarizen
11/14/08, 9:05 AM

Julkonsert:)

Jag älskar att gå på julkonserter och försöker gå på en varje år. I år ska jag se "Christmas with" som är med bla Jill JOhnsson, Tomas DiLeva m.m. Förra året var vi på Tommy Körbergs och gissa om man fick gåshud när han sjöng O Helga Natt…. Fast den bästa jag varit på var Peter Jöbacks!!

Har ni gått på någon bra julkonsert? Eller ska ni detta året?

Annons:
TerriZue
11/20/08, 9:13 PM
#1

Tjaa.. jag har aldrig varit på någon jukonset men i år hoppas jag kunna gå på en… eller vet inte om jag ska kalla det julkonsert..

Lars Vegas Trios julshow i sundsvall… vet bara inte hur det blir eftersom det ligger så långt bort som det gör men det skulle verkligen vara en dröm att komma iväg dit eftersom deras julskiva har funnits i min familj ända sen den släpptes och det kan helt enkelt inte bli jul utan Lars Vegas Trio. Att se dem live skulle vara helt enormt! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

lightseeker
11/20/08, 10:11 PM
#2

I år, skulle jag önska att jag hade råd att ta med mig min yngsta till operan och se på mary poppins, julklapp till oss själv och premiär för den lilla, men när plånboken är tom, så blir det inte några slantar över till konserter.
Jag har dock själv varit med och gått runt i området och sjungt jul-carols, med blåsinstrument mm.

Det verkade som om folk uppskattade det, de kikade ut ur fönstren och vinkade, mysigt var det med och lagom pris för alla att glädjas.

Upp till toppen
Annons: