Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1750 ggr
[GunillaF]
2008-12-17 23:08

KLOKA ORD

Jag har nyss tittat på Efterlyst i TV och där sa en man några kloka ord.

"Tänk om vi kunde vara lite mera rädda om varandra, då skulle flera få en God Jul".

 Vi försöker med det tycker jag.

Annons:
[GunillaF]
2008-12-18 12:28
#1

Men nu blir jag verkligen mycket förvånad!

I det här Forumet som handlar om julen finns det tydligen inte en enda medmänniska som tycker att vi ska värna och vara mera rädda om varandra?!

spindelfot
2008-12-18 13:45
#2

nä, för mig handlar julen om att vara extra elak! det tycker jag är skönt! det här året har jag varit otroligt elak och kommer nog få många klappar!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

[GunillaF]
2008-12-18 14:45
#3

#2 Det klarar du säkert galant!

Kram på dej!

Rita-S
2008-12-18 15:06
#4

#1 Kanske någon jobbar och inte har tid att sitta framföre forumet hela tiden…? Självklart finns det många här inne som tycker om att värna om medmänniskor..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[GunillaF]
2008-12-18 15:25
#5

#4 Oj då. Förlåt. Det var inte meningen att såra någon. Jag tycker bara att det brukar skrivas här om annat så jag tänkte att det jag skrev om inte var intressant.

Jag får väl börja skriva om julklappar jag också eller inte skriva alls.

Rita-S
2008-12-18 15:47
#6

#5 nej ta inte så på väg, det är intressant, men jag tycker ju du kan ge folket här lite mer enn en halv dag på sig att få komma hem från jobbet och läsa på forum innan du konkluderar att vi inte bryr oss, eller hur?
Orden är definitivt kloka, men jag har inte sett tråden förens jag kikade inn i en rast nu i arbetet..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
MangoPeperoniOwner
2008-12-18 18:43
#7

ja det var kloka ord

mariatingsund
2008-12-22 10:26
#8

Läget är nog så: vi som besöker sajten bryr oss redan om varandra, och det är en självklarhet i vårt liv. Det är kloka ord som man borde få höra oftare och även utanför julsammanhang.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Upp till toppen
Annons: