Prathörnan

KLOKA ORD

2008-12-17 23:08 #0 av: [GunillaF]

Jag har nyss tittat på Efterlyst i TV och där sa en man några kloka ord.

"Tänk om vi kunde vara lite mera rädda om varandra, då skulle flera få en God Jul".

Vi försöker med det tycker jag.

Anmäl
2008-12-18 12:28 #1 av: [GunillaF]

Men nu blir jag verkligen mycket förvånad!

I det här Forumet som handlar om julen finns det tydligen inte en enda medmänniska som tycker att vi ska värna och vara mera rädda om varandra?!

Anmäl
2008-12-18 13:45 #2 av: spindelfot

nä, för mig handlar julen om att vara extra elak! det tycker jag är skönt! det här året har jag varit otroligt elak och kommer nog få många klappar!

Anmäl
2008-12-18 14:45 #3 av: [GunillaF]

#2 Det klarar du säkert galant!

Kram på dej!

Anmäl
2008-12-18 15:06 #4 av: Rita-S

#1 Kanske någon jobbar och inte har tid att sitta framföre forumet hela tiden...? Självklart finns det många här inne som tycker om att värna om medmänniskor..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2008-12-18 15:25 #5 av: [GunillaF]

#4 Oj då. Förlåt. Det var inte meningen att såra någon. Jag tycker bara att det brukar skrivas här om annat så jag tänkte att det jag skrev om inte var intressant.

Jag får väl börja skriva om julklappar jag också eller inte skriva alls.

Anmäl
2008-12-18 15:47 #6 av: Rita-S

#5 nej ta inte så på väg, det är intressant, men jag tycker ju du kan ge folket här lite mer enn en halv dag på sig att få komma hem från jobbet och läsa på forum innan du konkluderar att vi inte bryr oss, eller hur?
Orden är definitivt kloka, men jag har inte sett tråden förens jag kikade inn i en rast nu i arbetet..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2008-12-18 18:43 #7 av: MangoPeperoniOwner

ja det var kloka ord

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.