Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1131 ggr
Saintpaulian
11/30/08, 3:22 PM

Ålder och sysselsättning!

Jag är ganska ny här och skulle gärna vilja veta lite om er andra. Tex vad gör ni till vardags? arbete, skola, pensionär, sjukskriven osv osv

Är du gift, singel, sambo? Största hobby?

Ålder är ju också lite kul. Skrattande

Får väl börja själv då…

Jag är 42 år och arbetar till vardags som kokerska i storkök på 75%. Hobby: mina katter, samlar på saintpaulior och läser en del. Jag är gift sen 1½ år tillbaks.

Annons:
nadnadiine
11/30/08, 3:30 PM
#1

(jag är oxå ny här xD)

Jag är 12 år, 13 i februari och mina hobbies är att fotografera, redigera bilder, teckna och att pyssla om min katt Prinsen.. Går i skolan, men det skulle jag gärna slippa..

Klarar av att läsa en bok på 500 sidor på mindre än 6 timmar ^^.

botakt
11/30/08, 3:34 PM
#2

Jag är med ny här! XD

Jag är 14 år blir 15 i mars. Mina hobbies är: Hästar,ridning,modellhästar,rita,fotografera m.m.m.m.

Jag går i skolan i åttan =D

[Vargnatt]
11/30/08, 4:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag är 20, fyller 21 i januari :). Bor med min pojkvän och våran katt och våran hund i Munkfors.

Största intresset är nog djuren, fota, skriva, pyssla :)

Ebba-A
11/30/08, 7:54 PM
#4

Jag heter Ebba (ja, det kan vara intressant att evta vad alal andra heter också) och är 12 år och går i sjuan. Jag tycker om att baka och sitta vid datorn. Och lyssna på musik och läsa.

Värd på Choklad iFokus

Sara
11/30/08, 8:45 PM
#5

Jag är 30 år och sjukpensionär pga fibromyalgi. Mina intressen är illrarna, smyckestillverkning och pyssel.

Sara

mariatingsund
12/1/08, 10:20 PM
#6

Jag är periodare här på julenifokus. :-)

Annars är jag glaskonstnär och 53 år. Bor på landet, älskar tystnad och arkitektur, gillar heminredning och att läsa, annars är jag mest ensamvarg med sambo och hund.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Annons:
linasvovvar
12/2/08, 8:37 AM
#7

Jag heter Lina och är 27 år, gift sedan 1½ år innan dess sambo i 8 (med samma ) Har en fosterson på 13 år. 4 hundar och en katt bor på avstyckad gård i hörby, fd kock, just nu sjukskriven pga en rygg och nackskada och fibromyalig. Är super pysslig =0)

kanin
12/2/08, 3:42 PM
#8

Jag är 40 år har sambo och4 barn som är 18,17,14 och 5år. Är sjukpensionär. Jag gillar att brodera.

Upp till toppen
Annons: