Annons:
Etikettdekoration
Läst 1139 ggr
[LucyInTheSky]
12/12/08, 1:29 PM

Hämtar granen på söndag!! XD

Yey! Ska bli mys!! Min första egna julgran i min första egna lägenhet. =)

Hade pysselkväll i går så granen kommer bli så vacker med glittriga kulor, nya och fins smällkarameller och annat vackert.

Annons:
Gusthav
12/12/08, 2:36 PM
#1

Ikväll ska vi klä vår plastgran, fast på julafton ska vi ha riktig för då är vi uppe i Norrland! :)

[LucyInTheSky]
12/12/08, 2:39 PM
#2

Vi ska hugga vår själv. Farmor och farfar bor precis bredvid en bonde med skogsmark, så vi får gå ut och leta rätt på en fin för honom. Vilket ska bli kul

SusannAlg
12/12/08, 3:52 PM
#3

Jag säljer julgranar. Men än så länge har det inte riktigt kommit igång med försäljningen. Men jag har inte så många iår, det är nämligen jättesvårt att få tag i fina gröngranar! Det är så milt nuförtiden så granarna växer förfort= det blir för långt mellan grenarna…. och dom blir inte alls fina. Har bara fått tag i 75 st… ville haft 125… Jag har lite kungsgranar också…. dyyyra… men ack sååå fina!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Ebba-A
12/12/08, 4:02 PM
#4

Pappa och daniel ska hugga julfran på söndag, medans jag, mamma, syskonen och olle gör julgodis =D

Värd på Choklad iFokus

[LucyInTheSky]
12/14/08, 5:29 PM
#5

Nu är granen pyntad! Den är jätte fin =) Tyvärr funkar inte min kamera.. Så ni får tro mitt ord XD

nadnadiine
12/14/08, 7:58 PM
#6

vi har inte tagit fram granen än.. Det blir väl snart, hoppas jag.

Annons:
[LucyInTheSky]
12/15/08, 3:58 PM
#7

Kattkräken har vält den 3 gånger.. så nu är vår julgran fastbunden i taket. Ser lite små kul ut men.. men.. =)

Tufvans
12/15/08, 8:06 PM
#8

#7 Vi brukar också binda fast vår gran i taket med tre snören. Dessutom har vi en julgransfot i gjutjärn. Förra året gav vi dock efter för insikten att inte ens det skulle fungera med 13st 8-9 veckors kattungar i huset, så granen fick stå utomhus. Det blev väldigt fint genom fönstret och barrfritt inomhus, så den hamnade där i år också. Glad

nadnadiine
12/15/08, 9:49 PM
#9

Hurihela binder man fast granen i taket? Det skulle nog vara nåt, katten välter granen snart, den är lite ostadig och att han hoppar runt bland paketen och biter på grenarna är inte till någon hjälp..

[LucyInTheSky]
12/15/08, 11:19 PM
#10

Ha ha, min beskrivning var inte den bästa XD

Vi satte upp en krok i taket och band fast granen med fiskelina. =)

nadnadiine
12/16/08, 4:51 PM
#11

Att sätta krok i taket i en liten lägenhet på nedersta våningen i ett typ höghus, är det lite för vågat? xD

[LucyInTheSky]
12/16/08, 4:54 PM
#12

Ha ha, du kanske får oväntat besök av grannen genom taket.. XD

Tufvans
12/16/08, 5:14 PM
#13

#9 Vi satte också krokar i taket och band fast vanligt snöre i.

Annons:
Upp till toppen
Annons: