Annons:
Etikettprathörnan
Läst 902 ggr
SusanneStromstedt
12/18/08, 10:02 AM

Julbord och åter julbord.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk att man plockar ihop all årets mat o knör in det på ett bord.  Jag vill inte tänka på vikten. Hittade en våg som nog skulle passa mig efter denna vecka, för ett julbord till väntar fyllt med fet mat. Min nuvarande våg som bor hemma hos mig pyser lite när jag närmar mig den, upptäckte att det blinkade till, o sen la av, och självklart så är det batteriet som är slut, pysen jag hörde var nog när den sista kraften for ut ur den lilla stålcylinder som bara ska gå och gå. Kanske borde man ha ett lite kärnkraftverk i källaren för att hålla spänningen uppe. Å andra sidan så är det en bra dag, då den la av, jag är ovetande. Hoppas bara ingen jävel kommenterar att oooo så frisk du ser ut, o din nya vikt klär dig, PISS OFF. Jag är kärnfrisk o inte fet. Glöm inte det. Ha ha ha

Dum kommentar, fast den är gångbar! Bara inte någon utmärglad solad fjolla med vag blick o glänsande hy trycker upp den i mig. Skrattande

Jag önskar er en trevlig jul och en god fortsättning på det nya året. Puss o kram på er Kyss

Annons:
[GunillaF]
12/18/08, 11:04 AM
#1

Ni som har flera julbord att avnjuta kan skatta er lyckliga, tycker jag. Ni kan ju välja att avstå från något om ni vill.

Jag har mycket sällan varit och ätit av ett julbord och på min nuvarande arbetsplats har man tydligen dragit in på det mesta! Rynkar på näsan

Det är ju klart att man kan beställa och gå ut och äta julmat själv, men det är inte lika roligt som att gå ett helt sällskap. Jag har hört och läst om många som klagar på att dom måste gå på så många julbord…..  varför klagar ni? Det är väl bara att tacka nej!

SusanneStromstedt
12/18/08, 4:05 PM
#2

Vi beställer själva faktiskt, men så många vänner vill umgås och alla kan inte samtidigt. Därför blir det så här . Jag klagar inte över julmaten alls,utan om övervikten som kommer av ätandet.

Jag trodde att alla människor förstod ironi  Glad

Kram på dig iallafall

[GunillaF]
12/18/08, 4:49 PM
#3

Kram tillbaka  Flört

Upp till toppen
Annons: