Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 4276 ggr
MissLady
12/17/08, 8:45 AM

Julklappar - till en 2,5 åring......

Hejsan. Behöver lite julklapps tips. Min sambo syster har 3 pojkar, 8, 6 & 2,5 år. Dessa pojkar har allt!!! 2,5 åringen ärver ju av hans bröder.

Så vad köper man åt 2,5 åringen, som har allt? Så snälla ni med barn….hjälp oss att komma på något.

Tacksam för svar samt önskar alla en god jul & gott nytt år.

Annons:
Rita-S
12/17/08, 9:14 AM
#1

Han kanske inte änn märker att han ärver så mycket av äldre bröder, men med tiden kommer han veta det, och då tror jag nog att nånting helt nytt skulle va riktig uppskattad :)

men en 2,5 åring som "har alt".. Hmmm, finns där nåt teaterspel med figurer han tycker om? Disney on Ice i närheten? Nåt sånnting? Biobiljetter till nån film han skulle gilla?
En film kanske? Nånting Disney, Timon och Pumba brukar va lyckad för dom yngre tror jag, och kanske en liten påse julgodis inte skulle va fel om han inte har några allergier? En god bok eller lydbok kanske, eller hobbylera eller sådan dyl? Hobbylera är gjärna förbrukningsvara för barn… ;D
Ritböcker, skrivböcker kanske?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

SusannAlg
12/17/08, 12:27 PM
#2

Playdoh-lera, målarböcker tuschpennor eller kritor….. sånt går alltid åt!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

parsley
12/17/08, 12:30 PM
#3

Playmobil har mina pojkar (och deras pappa) alltid älskat. Någon Duplobyggsats. Film.

MissLady
12/17/08, 2:29 PM
#4

Tack för alla bra tips Glad får dra med mig sambo till helgen å köpa julklappar……

SusanneStromstedt
12/18/08, 11:16 AM
#5

Nåt coolt pussel med Cars på kanske ? Glad Mitt treåriga barnbarn är alldeles betuttad i detta / Kram

MangoPeperoniOwner
12/18/08, 6:39 PM
#6

kanske en dag på en djurpark i närheten?

Annons:
MissLady
12/18/08, 7:58 PM
#7

Tack för era tips Glad det får bli målar böcker och kritor till honom.

Upp till toppen
Annons: