Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 3288 ggr
signemo
2008-12-18 12:08

Vad önskar sig 30 åriga killar i julklapp?

Det är frågan. Fråga sonen hjälper inte så mycket. Ge mig tips

Var rädda om varandra

Annons:
[GunillaF]
2008-12-18 12:26
#1

Jag är så tråkig att jag brukar köpa påslakan, lampor, karotter, grejor till bilen, pressentkort och sådant till mina söner i 30-årsåldern.

signemo
2008-12-18 12:32
#2

Jo det blir ju så och det behöver de ju.Sen tror jag kanske inte de tycker det är så tråkigt. Men det skulle vara så kul att komma på nått som de inte väntar sig.

LIka svårt är det att få ur min man vad han önskar sig. Dottern däremot har levererat några sidor med tips :-)

Var rädda om varandra

[GunillaF]
2008-12-18 12:46
#3

Det är ju så populärt att ge bort ett äventyr el.dyl. i år. Far och son kanske ska få något dom kan göra tillsammans.

Forsränning

Whiskyprovning

Teaterbesök

Finlandsresa

Fjällvandring/ridning

Spa

Hockeymatch och middag………….

Rita-S
2008-12-18 15:03
#4

Vissa grabbar uppskattar god doft. Om detta är nåt han brukar använda, aftershave eller nånting, vore det kanske inte så dumt att köpa nåt presentpaket med aftershave och duschsåpa med samma doft?

Sen, kläder kanske känns tråkigt, men det är ju faktisk behövd. Skor, byxor och annat.

Vidare, om grabben har några favoriter av vin, wiskey, cognac eller nånting, vore det kanske inte dumt med en flaska av något av favvismärkerna?
Jag har köpt det till min mann iaf, han älskar att i bland ta ett glas riktig god wiskey och en sigarr, så en wiskey är ju nåt han skulle uppskatta!

Om grabben kikar mycket film kanske nån film?
Videobiljetter? Konsertbiljetter med en favoritartist som har nån konsert snart?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

parsley
2008-12-18 20:07
#5

Eller ett presentkort på bio.

Rita-S
2008-12-18 20:46
#6

Jag måste ha varit i dimman som skrev videobiljetter, menade ju biobiljetterSkäms

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
sasha-
2008-12-18 22:50
#7

Björn Borg långkalsonger^^
Presentkort på SF/ Teknikmagasinet/ Hemtex
Raklödder/ hudlotion m.m
Parfym ( Inte chocolate temptation snälla rara)
Böcker/filmer beroende på vilken typ av person det är
Prenumeration på en tidning? Ex bil/ tatuering/matlagning/ hälsa

Tatsja
2008-12-19 09:12
#8

Min söner på 29 och 32 vill ha presentkort på Dressman, Biltema och sen dataprylar.

Dofter är aldrig fel, kläder och sen vet jag sonen vill ha en elektrisk rakapparat.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

signemo
2008-12-19 10:46
#9

Vad Ni är gulliga. Tack för alla tips. Ha nu en riktigt fin och god jul. Kram

Var rädda om varandra

Tatsja
2008-12-20 10:21
#10

Hoppas du fått massor att välja på och att han blir glad. Vilket jag inte tvivlar på.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Sandra
2008-12-20 11:26
#11

Min bror som är lite drygt 30 har jag köpt en mugg till med två bilder på hans underbara son på. (hans fru får en likadan mugg). Nåt sånt är oväntat o säkert uppskattat. Vet att min brorsa kommer älska den muggen =) Men det kan va lite sent att beställa sånt nu =(

signemo
2008-12-20 14:02
#12

Tack snälla för alla tips. Imorron skall vi ut och fixa de sista julklapparna.

Var rädda om varandra

Upp till toppen
Annons: