Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1399 ggr
Rita-S
2009-10-15 10:23

Saknar ni nånting?

Här på sajten altså. Saknar ni information eller fakta om nånting? Säg till, jag har några artiklar liggande på lur, men det finns alltids plats till fler :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Sara
2009-10-15 15:39
#1

Kanske något om alternativa jular? Exempelvis hur man firar jul i England, USA, kristna i Asiatiska länder och i mellanöstern.

Eller recept på en helt vegetarisk jul?

Sara

Rita-S
2009-10-15 15:49
#2

Jag har gjort en artikel om vegetarisk jul med receptförslag och tillhörande recept i våran "recept-bank" faktisk :) Dock vore inte fler vegetar-recept fel att få från medlemmarna här. :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sara
2009-10-15 17:21
#3

Aha, bara jag som har missat alltså. Flört

Sara

Rita-S
2009-10-15 17:58
#4

#lätt hänt, men jag tänkte dra fram den lite närmare julen oavsett :) Har du några egna recept får du gjärna fylla på! Jag skal nog forsöka leta fram några nya förslag och göra en uppfölgare ändå, tack för ideerna! Säg till om ni kommer på fler. 

JAg har även tänkt få gubben att va fotograf, och sen fota när jag flätar hjärtformade korgar till Julgranen och göra en artikel på det.
KAnske en om att vika stjärnor med? :)

Nånting mer ni kommer på?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sara
2009-10-15 22:32
#5

Ja, jättebra! Kanske en liten film om hur man gör på youtube?

Sara

Upp till toppen
Annons: