Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1658 ggr
Rita-S
2009-10-13 15:08

OT tung dag

Och då känns det så himla underbart att kika inn här på en rast i jobbet i dag! Att igjen få kjänna lite glädje pippla fram längst ner i magen sådär lagom i tid för att gå hem vore inte fel heller!

Jag kommer kanske få min mamma på besök i julen, lite beroende på vad som händer. Om allt går MIN väg flytter mamma nu hit till nära oss i Sverige! Då firar hon julen med oss! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Sara
2009-10-13 15:22
#1

Håller tummarna för att allt går vägen med din mamma!

Sara

Rita-S
2009-10-13 15:53
#2

Ja det kan värka så! Hon har talat med sin hyresvärd-to-be och när han hörde om hennes strul sänkte han omedelbart hyran en hel del för att hjälpa. PRata om att han VILL ha mamma boende där hon hadde tänkt flytta? :D

Rattans tänker jag litegrann, för jag kunne gjärna tänka mig ha mamma nära :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sara
2009-10-13 16:01
#3

Skrattande Trevlig värd!

Sara

Rita-S
2009-10-13 17:00
#4

DET får man säga. jag förstår hon flytter inn där nu.
Sen hör det med att det är vedspis i vardagsrummet, och hon får fri tillgong på ved i hyran…. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Alven
2009-10-14 00:48
#5

Joda Rita, håper det blir julefeiring i Sverige.Jeg må nesten se når eleven kommer hjem til jul og når hun skal være tilbake på skolen igjen…Jeg kommer nok til å flytte til Sverige en dag, men jeg har ikke samvittighet til å gjøre det nå siden husverten har strevd i flere måneder for at jeg skal flytte inn der.Det er ikke alle som anstrenger seg slik han har gjort, og jeg er utrolig takknemlig for det han har gjort.

Men en dag Rita, da kommer jeg :D

Rita-S
2009-10-14 08:50
#6

#5 :D Jeg har allerede fått litt julehint fra Drammen, men jeg sa at det blir delsbo-jul i år også. Får se om jeg orker kjøre over til neste jul, forutsatt at vi har en ok bil!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Upp till toppen
Annons: