Julförberedelser för hem, folk och djur!

Redan julpynt på Rusta..

2009-10-13 20:16 #0 av: [LucyInTheSky]

Är inte det lite tidigt? Skrattande Jag tycker det är jätte kul men det har ju inte ens varit halloween än.. Brukar inte det komma först..

Anmäl
2009-10-13 23:50 #1 av: Gusthav

Jo, det tycker jag också men dom vill väl få så mycket som möjligt sålt innan julen helt plötsligt är slut. Likadant med IKEA och alla andra affärer. Tungan ute

Anmäl
2009-10-14 08:54 #2 av: Rita-S

Det har även börjat komma på dollarstore :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2009-10-15 20:42 #3 av: MissDoe

Har besökt Rusta, ÖoB, IKEA... Alla har sina julgrejer framme. Jätteroligt :) Jag har hört att Bauhaus oxå har plockat fram! Skrattande

Anmäl
2009-10-15 23:53 #4 av: Gunlog

Helt sanslöst! Det tar bort mystiken och känslan från julen...

På tal om pynt: Hur många lådor av julsaker låter ni stå kvar i förrådet?

Jag har 14 bananlådor, 3 stora flyttlådor plus löst som är för stort att lägga i låda. Jag låter i alla fall 3 bananlådor ligga kvar... Jag tar aldrig upp det, ändå förbjuder jag mig själv att göra mig av med det...

Förvånad

Ändå köper jag minst en tomte och något annat skrafs VARJE JUL!

Har redan beställt en ljuslykta på Cellbes...

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Anmäl
2009-10-16 00:00 #5 av: [LucyInTheSky]

Jag flyttade hemifrån förra året så jag har inte hunnit samla på mig särskilt mycket.. har typ 1 bananlåda + mina dukar och gardiner med pynt =)

Anmäl
2009-10-16 12:01 #6 av: Sara

Jag har rensat ut allt mitt julpynt, hade en massa krafs som jag aldrig använde. Nu är det mest stilrena saker.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.