Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 3968 ggr
MoaW
10/20/09, 4:06 PM

hemgjorda julklappar

Hade tänkt spara lite pengar i år (som man alltid tänker… Flört) och göra hemgjorda julklappar! Men jag har idé torka! Nån om har några tips och ideer? Glad Gärna något som inte kostar massor att köpa in material till Tungan ute
Behöver ideer till:
Storebror, 20 år (får antagligen en mössa - som vanligt Tungan ute)
Lillebror, 16 år
Mamma och Pappa
Mormor

Det är svårt att komma på nånting, tycker jag Tungan ute ni som har gjort/brukar göra egna julklappar, vad gör ni? Glad

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Annons:
Sara
10/20/09, 5:07 PM
#1

Storebror - En halsduk som omväxling. Flört

Mormor - Handledsvärmare.

Lillebror - Halsduk eller mössa.

Mamma och pappa - gå ihop med syskonen och köp något tillsammans. Kanske en middag på restaurang eller nått.

Sara

WinterPrince
10/20/09, 9:35 PM
#2

Jag gör också mina julklappar själv, för att spara pengar (fattig student).

Min storebror (27år) får hemmagjorda plancher med bilder på hans intresse (som jag redigerat själv)

Mormor får ett egetdekorerat blockljus (köpt för 19kr på ÖB) bild finns här.

Lillebror har jag ingen, men skulle fått liknande som storebror.

Mamma, får ett par hemmasydda svettband, för att trigga henne lite med träningen

Pappa ska få ett nyckelfodral i fuskmocca.

MoaW
10/25/09, 7:46 PM
#3

åh tack så mycket för era ideer, det hjälpte mycket! Skrattande

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

razina1
10/27/09, 11:25 PM
#4

Jag har gjort en julklapp till min mamma, som kanske skulle kunna passa till din mamma eller mormor. Köpte en korthållare (en sån med ett hjärta/blomma av trä där det sticker upp en metallpinne med en klämma för ett kort) på Panduro. Hoppas du förstod vad jag menade med beskrivningen ;) Denna målade jag i en fin lila färg, köpte små silverstenar och hjärtan som jag klistrade på i ett fint mönster. De hade även små pappersrosor med böjbar stjälk som jag virade runt metallpinnen. Lite svårt att beskriva men jag hoppas du förstod ;) Jättegulligt blev det!

Upp till toppen
Annons: