Annons:
Etikettdekoration
Läst 3575 ggr
Dressan
10/26/09, 2:45 AM

Glaskulor

Jag har varit på ikea för att köpa julglaskulor.. men de hade inga fina.. blev så besviken..

Jag vill inte ha några i plast .. men jag hittar inga i glas =/

Är det någon som vet vart man kan köpa fina julgranskulor?

Skulle bli jätte glad om någon kunde hjälpa mig

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Annons:
Dressan
10/26/09, 3:25 AM
#1

hittade dessa på blocket

http://www.blocket.se/kalmar/Kartong_med_julgranspynt__adventsljusstakar_24037758.htm?ca=17&w=3&last=1

Är det någon som vet vart man kan få tag på de julkulorna i de gröna kartongerna? kan inte läsa vad det står på..

skulle vara tacksam om någon hittar deras hemsida (om de nu har det)

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Rita-S
10/26/09, 7:55 AM
#2

Rusta brukar väl ha julgranskuler i glas har jag för mig. Har du kikat inn på nån Rusta?

Sen ahr du http://www.julgranskulan.se men dom är just nu nere för underhåll. Men dom har massor.

Sen har halens några.

Dom gröna låderna känner jag igjen, jag har dom röda "dropparna" själv tex, och fler andra, men jag minnst inte vad som står på låderna. Har för mig jag köpte fler av dom på mataffären faktisk! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Dressan
10/26/09, 6:11 PM
#3

#2 jo.. jag har varigt inne på rusta .. köpte några där.. men den så va det bara 1 sort som jag tyckte va fina..

tack så jätte mycket för hjälpen ! jag satt flera timmar igår och sökte på google.. men hittade inget :)

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Sara
10/26/09, 7:02 PM
#4

Såg idag att Blomsterlandet här i Alingsås har glaskulor, så då har säkert Blomsterlandet över hela Sverige liknande sortiment.

Sara

mariatingsund
10/26/09, 10:51 PM
#5

brukar ni googla om glaskulor? Då måste ni nog ha hittat www.glaskulor.glasdeco.se eller? Det är ju inga rusta-priser, men sevärda.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

ESJE
10/28/09, 1:38 PM
#6

Jag har köpt jättefina glaskulor hos Søstrene Grene på Ströget i Köpenhamn. Nu har dom även öppnat butik i Malmö, som jag dock inte har hunnit besöka ännu.
http://www.grenes.dk/sve/04_historie_001_sve.asp

Annons:
mariatingsund
10/28/09, 2:22 PM
#7

De har ju inga bilder på deras hemsida, kan du visa något här?

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Tiana
10/29/09, 11:53 AM
#8

Pandiro har också glaskulor, men har inte kollat så noga på varken pris eller om man ska göra allt jobb själv med dem :)

Dressan
11/3/09, 5:01 AM
#9

Nu har jag hittat några julkulor :).. Tack så jätte mycket för all hjälp och tips! :)

Min mamma köpte alltid såna hängare som man hade på julkulorna ist för ett snöra som man ska trä på grenen..

Jag har varigt på ikea och tittat.. och rusta.. men jag hittar inte.. :/..

Är det någon som har sett såna i någon affär?

Skulle bli jätte glad om någon visste :)

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Upp till toppen
Annons: