Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1413 ggr
Rita-S
10/30/09, 11:02 AM

Liten julklapp länge innan julen?

Ja ni! Djurskyddet Hoppet i söderhamn är i hårt väder, det har kanske många av era djurälskare redan läst om på hittekatter. 

Nu har jag varit i samtal med Lena för typ 10 minuter sen och tingat en liten kisse från Hoppet.
Jag och gubben kom överens om att en ny liten katt kan vi få plats med här hos oss, när dom har sådana problem som dom har! Klart vi kan, eller hur?

Så nu skal dom få katten kastrerat så fort som råd är, sen är det att vänta nån dag eller tre, och sen kan jag kanske hämta hon! :D

Åtminstonen en liten hemlös kisse kan snart kanske fira jul med sin fasta permanenta familj.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Sara
10/30/09, 4:03 PM
#1

Skrattande

Sara

TerriZue
10/31/09, 2:08 PM
#2

Vad fint! :) Känns bra att det finns folk där ute som hjälper.

Önskar att jag kunde hjälpa till när det gärller såna saker, det skulle kännas så bra men självklart går man och kärar ner sig och flyttar ihop med en pälsalergiker. :P

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Rita-S
11/4/09, 9:09 PM
#3

Nu har Saga (Rita)kommit fram från bak tvättmaskinen efter att hon klev inn där i går kväll och stannade natten över.
Hon har även haft sin första träfning med Ronja, min lilla skogiskorsning på 6 kilo :)
Ronja var snäll, men Saga var inte lika välkomnande mot denna bjässen och morrade mycket! :D

Hoppas det kommer gå bra framöver nu! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: