Annons:
Etikettadvent
Läst 1561 ggr
Rita-S
12/6/09, 9:41 AM

6 december!

6 december och 2 söndag i advent! :)
Hur tänker ni spendera dagen?

Jag skal forsöka sy på julgardiner till vardagsrummet, skal göra pepparmintestänger till en julklapp, samtidig skal jag förbereda norgesturen på onsdag/torsdag, Baka et bröd,  göra middag, lunch för några dagar, Ha middagsjour i stallet, åka på födelsesdagsmiddag och tända ett ljus.

Men allra först tänker jag starta dagen med att skämma bort mig själv med et bad.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
WinterPrince
12/6/09, 12:50 PM
#1

Idag har jag gjort en nejlike-apelsin så nu luktar här juligt.

Ska alldeles snart ta en "bakis"-promenad och en tur till affären, sen blir det inte många fler knop idag…

Rita-S
12/6/09, 12:53 PM
#2

Jag har nu städat i hop alla nummer av hästmagazinet jag tänker sälga, alla härliga hund og bra hund tidningarna jag tänker sälga och annonserar ut det nu. Kanske jag blir av med dom innan julen. Vore trevligt, mer plats till böcker i bokhyllan, så kan jag önska mig böcker till julen ^^

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Trollhassel
12/6/09, 1:36 PM
#3

Åh, nu vaknade jag. Jag har sovit i 14 timmar! Känner mig helt snurrig. Idag ska vi få besök av sambons bror. Han ville ta kort på lite insekter och spindlar, och det kan han ju få göra :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Upp till toppen
Annons: