Annons:
Etikettadvent
Läst 1749 ggr
Rita-S
12/12/09, 9:51 AM

12 December

Vad står på tapeten i dag? Nu är det mindre än 2 veckor till julen, är ni innom tidskemaet med allt ni skal göra?

Själv skal vi äta middag med gubbens syster och "banden" som vi kallar dom, hon och barnen :) Kommer bli jättekul!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Trollhassel
12/12/09, 11:37 AM
#1

Så ont i huvet att jag nästan gråter. Jag har sovit dåligt i natt. Vaknade klockan 3 när min sambo kom hem från jobbet och låg och vred mig länge. Vill ha jul nu och sen kan Januari och februari få gå attans fort så jag får min bebis snart. Det är obekvämt att ha den i magen när man ska sova.

Hoppas att ni får en skön lördag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

[LucyInTheSky]
12/12/09, 1:40 PM
#2

Idag blir en riktig slappar-dag. Har inget planerat alls. Var på julfest i går med ett par kompisar så jag är ganska trötter nu =)

Ska försöka att inte äta upp knäcken som jag gjorde härom dagen.. Så det finns något kvar till jul.. Men det är svårt att låta bli.. ha ha

Simson
12/12/09, 3:21 PM
#3

Bara sport o skidskytte idag. Har tvättat spegeln på toa så jag ska se hur mkt smink jag behöver för att våga mig ut bland folk o tvättat tvskärmen i sovrummet så jag kan kolla tv bättre där när jag vilar. =)

Ännu inget mer julpyssel än så…har köpt två lyktor som skall upp i förnstret men tomten har gömt hammaren för några veckor sedan så den hittar jag inte…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

SusannAlg
12/12/09, 4:22 PM
#4

Har sålt en hel del granar idag. Mår lite bättre men hostar en hel del än. Å har ont i kroppen… suck.. så man är inte riktigt på hugget. Tur att jag har min granförsäljning på min egen tomt så jag behöver bara gå ut när kunderna kommer….  Ska klä en granrisbock åt en karl också…. men orkar nog inte idag…

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Upp till toppen
Annons: