Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1608 ggr
ThreeSenses
2009-12-13 12:02

Skönhetslotion i julklapp?

Jag har inte varit ute och handlat julklappar än, och det är väl dags snart i suppose! :)

Jag har en mamma som är 45 år och använder mycket ansiktskrämer, handkrämer och liknande för att lukta gott och återfukta och sådant. Så jag tror att hon skulle uppskatta någonting sådant i julklapp!

Någon som har något tips på någon lotion som luktar gott, går runt 100-200 i pris och har en fin förpackning (hehe, viktigt det också)?

Annons:
RuiXue
2009-12-13 23:43
#1

Jag köpte bodylotion med doft av Japansk körsbärsblomma på bodyshop till min svärmor i våras när jag skulle åka till Kina och hälsa på. Den är inte allt för dyr (runt 200) och luktar helt fantastiskt gott! Min svärmor är 48 och hon blev otroligt glad när hon fick denGlad Finns även som Bodybutter för (om jag minns rätt) 245kr. Jag köpte bodylotion för jag tycker flaskan är finare än butterburkenTungan ute

Jennie


[Asta]
2009-12-14 01:41
#2

Älskar mangbodybutter på Bodyshop. Jag tror att det är bättre att köpa någon bodylotion eller så än att köpa en ansiktskräm, sådan brukar man ofta använda av en viss sort. Men gå och kolla på Bodyshop som har flera olika trevliga sorter. Bara att dofta sig igenom de olika sorterna. Tror att hon blir glad för vilken som.

Upp till toppen
Annons: