Annons:
Etikettadvent
Läst 2610 ggr
Rita-S
12/1/09, 10:51 AM

1 december!

Vad har ni för planer för i dag?

1 december är jag van med att då trappas arbetet upp med bakning och julklappar och allt.
Jag ser nu på Jul i Skomakergata, sen skal jag se The Julekalender.

Sen har jag läst första bok i min bokkalender.
Skal forsöka hitta kraft att göra lite mer julgodis i dag med.
Under veckan kokar jag min första sats med julglögg!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
TwinkleTwinkle
12/1/09, 12:55 PM
#1

Låter mysigt!

Jag har kemiprov imorgon, så jag måste plugga hela dan =( Men nån dag innan veckan är slut ska jag ut i skogen och plocka enris och pynta med. det börjar ju även vara hög tid att köpa julklappar. till min sambo är allting klart, men resten av familjen är kvar….

Trollhassel
12/1/09, 1:26 PM
#2

Min tvillingsyster kom hem från sjukan och vi har ätit gröt och tagit det lugnt. Nu ska vi ut till henne på landet och fika med vår syster+pojkvän, bror, pappa och farmor.

1# Lycka till med pluggandet! Kemi är fantastiskt kul och spännande! Jag älskade det när jag gick i skolan.

I kväll väntar naturligtvis glögg med sambon och första avsnittet av julkalendern!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

razina1
12/1/09, 1:27 PM
#3

Här är det mesta pyntet uppe, och många julklappar införskaffade, men inte alla. Idag ska jag köpa julklappsetiketter och inslagningspapper har jag tänkt. Är också sugen på att börja med julgodiset! Har köpt ett pysselset på panduro med jättefina strutar med änglar som jag gjort. Tänkte fylla dessa med kola innan de hängs i granen. Gillar att vara ute i god tid, och tänkte kolla om ni vet hur länge hemmagjord kola håller sig? Kan man börja med det snart tro? Glad

WinterPrince
12/1/09, 1:42 PM
#4

Idag har jag plockat undan lite från festen i lördags. Sen har jag gjort en julklapp för 20kr att ta med mig till julfesten. Dessutom slagit in den. Allt till tonerna av www.julradion.se

Nu väntar en labb och sen borde det bli mer plugg, men vi får se hur det är med självdiciplinen. Har två tentor på lördag.

Carlo
12/1/09, 6:08 PM
#5

Idag har jag julbakat lite ;)
Och jag köpte råa kaffebönor som ska rostas och blandas med lite vanilj, kallar kaffet för "Carlos Julkaffe" =) Sen ska jag koppla in mina ljusstakar, städa lite och nja..äta lite av bakelserna, ska endå baka mer senare ;)
Sen blir det Julkalender! :)

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus


kaka1234567
12/1/09, 11:33 PM
#6

Idag städar jag osh morsan hela huset ska fortsäta med de imorgon och pynta.Sen ska jag till stallet och pynta hoss mina älsklingar =)Alltås hästarnaFlört.

Återkommer med bilder =)

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: