Annons:
Etikettertraditionerhistoriabudskap
Läst 4183 ggr
Moa-16
2009-12-25 00:12

Fick ni det ni önskat er? =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad fick ni?, något ni önskat er?, Fick ni något ni absolut inte ville ha ;)?

Annons:
moondancer
2009-12-25 00:15
#1

Jodå, fick både saker man önskat sig och saker man inte visste att man ville ha. Extern hårddisk och fickplunta bland annat.

Den enda ovälkomna julklappen var en sjukt elak förkylning som har totaldäckat mig!

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Tatsja
2009-12-25 07:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Oja, Jag har länge gått och slängt ett get-öga på ett fotbad. Min son som bara har soc, har sparat en liten slant varje månad för att kunna köpa julklappar. Fick ett av honom,

Sen en spegelplakett, som gjorde att mina ögon tårades. Fick även en del andra fina saker.

Plaketten var köpt här. D7

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Crest
2009-12-25 20:56
#3

o fick bade saker jag onskat, och sant jag inte onskat mej, men inget som jag inte ville ha                                                                                                                                                                               Av min mamma och aa (bokstaven som ska va emellan funkar inte  mitt tangentbord, recis som a, a, o, ctrl o nagra andra :/) fick jag ett datasel, ett sel, en bok, en amigurumibok och ett guldass  liseberg :D                                                                                                          av min morbror fick jag ett biobesok (ikl. dricka, lask, ocorn)                                                                                                                      av min lillasyster en arllatta                                                                                                                                                                      av min storebror att han ska hjala mej att assa/skota djuren                                                                                                                        av farmor och farfar  femhundra kr                                                                                                                                                            av mormor 2hundra kr                                                                                                                                                                            kanske nat mer som jag inte minns                                                                                                                                                 hoas ni fattade vad jag skrev ^^

[trollduva]
2009-12-26 00:23
#4

japp,fick boken som jag har letat som en galning efter och lite annat smått och gott

och som #1 en rejäl förkylning

Tatsja
2009-12-26 08:31
#5

#4 den sista julklappen hade du nog kunnat vara utan.

Jag är så nöjd med mina klappar. Nya tomtar. Älskar ju tomtar och får alltid några varje år.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Rita-S
2009-12-26 10:08
#6

Förkylningen min har jag nog haft sen november, så jag kan inte skulda på tomten för den, så han är nog oskuldig här :)
Jag fick massor jag önskte mig, och även en del jag inte riktig visste jag behövde eller önskte mig men jag fick inget jag tänke "åhnej" direkt :)
Jag fick en stekform till revbenspjäll som jag fick packa upp på morgonen sedan vi har just revbenspjäll till middag på julafton. Den blev självklart innvigd.
Jag fick ny pyjamas! Och boken Gnomes som jag har önskt mig i flera år.
Jag fick en del pängar med, samt nya raggstrumper från makens farmor, dom är högt uppskattat varje år. En parfym av min mann samt ett smycke till hålet jag har i näsan så jag kan matcha vigselsringen i guld med rubin! :D

Jo, jag fick massor av fina saker, en hel del andra saker med som inte näms här :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Tom-B
2009-12-26 14:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

I de övre tonåren, min ålder, har man kanske inte så mycket kvar att önska. Speciellt som man tycker att man har det bra här i livet.

Men visst kom det klappar. Och en skraplott håller vi fortfarande på att skrapa den lilla vinsten på vinsten. Alltid spännande.

Och Tomten kom på besök, men han åkte ut snabbt innan Sambon fått gotta sig för mycket.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

RuiXue
2009-12-26 15:54
#8

Jag fick en god Escada parfym av min man. Shiatsu massage dyna från mina föräldrar, hemstickad kofta av mormor och en kattkalender av min katt. Sen fick jag och min man ett stormparaply av mina föräldrar samt en digital video kamera med väskaSkrattande

Jennie


[Asta]
2009-12-26 17:39
#9

Jag fick en flaska konjak.

Moa-16
2009-12-26 17:50
#10

Ok, låter som om alla fick bra julklapparSkrattande Förutom alla förkylning då ;)

Anders 50
2009-12-26 20:48
#11

Vi gjorde en deal med tomten som hade så mycket att göra. 

Han lämnade av paketen och vi delade ut dem själva, mot att vi fick lite extra bra klappar!  Alla nöjda och belåtna!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Trollhassel
2009-12-27 01:16
#12

Fick dehär underbara bebisskorna av min tvillingsyster. Hon har köpt dem i USA. D blev jag jätteglad för. Av min sambos föräldrar fick jag "Srora boken om BARN". Den är riktigt bra att ha också. Några tusenlappar från min far var också välbehövliga :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Ulla
2010-01-09 22:15
#13

Jag är nöjd. Det bästa är att jag fick ha min familj omkring mig och att alla har det bra just nu. Det är något att vara tacksam för när man vet hur svårt många andra har det.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
[Golgadoth]
2010-01-11 15:32
#14

Av min mamma fick jag en mobil, pengar, kläder och PS2 spel.

Av hennes chef på jobbet fick jag en cd-skiva.

Av min mammas kusin fick jag ett presentkort på H&M.

Av min styvmormor och hennes man fick jag 500 kronor.

Och sedan fick jag en ny idol Flört

Moa-16
2010-01-11 15:51
#15

#14 *nyfiken* Vadå för ny idol? ;)

[Golgadoth]
2010-01-11 15:58
#16

Jenny Lampa heter hon.

Moa-16
2010-01-11 16:08
#17

#16 Aldrig hört talas om. Men hon är säkert braSkrattande

Moa-16
2010-01-11 16:18
#19

#18 Hm, ok.. Otäckt26 Flört

[Golgadoth]
2010-01-11 16:23
#20

haha nä, hon är inte sån i verkligheten.. tror jag Skrattande

hon spelar gangster i en annan film. fast jag gillar vampyrfilmen mer, hon syns mest i den :)

Annons:
Moa-16
2010-01-11 16:38
#21

#20 Puuust!  Det var ju skönt iaf!

Tatsja
2010-01-12 10:31
#22

Fick flera tomtar. Älskar det, har runt 350 stycken.

Sen fick jag ett fotbad som jag tänk köpa länge nu.

Ett ställ att ställa plåtar på. Underbart, nu står de inte i vägen och Tatsja når dem inte.

Jättesöt spegel med text Mother. Handduk med Ior, på en tomtehandduk och en kruskakavel. Den underlättar när jag gör tekakor. Slipper stå och slå med gaffel.

Änglar att sätta upp på skåpen.

Tror inte jag glömt något. Så tacksam för alla klappar jag fick

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tom-B
2010-01-12 19:39
#23

Kruskakavel????? Läser jag rätt?

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Tatsja
2010-01-13 09:06
#24

Ja, kruskakavel, det heter så. Det en en brödkavel som är knottrig. Förstår du då?

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Upp till toppen
Annons: