Annons:
Etikettprathörnan
Läst 2572 ggr
Tatsja
12/24/09, 9:31 AM

Från vem är paketet

Jag tror jag vet, Men ska avslöja det senare under dagen och även vem jag sänt till.

Har nog listat ut både avsändare och mottagare, tror jag.

Nu får ni bita på naglarna tills jag avslöjar det i morgon bitti

Ha en fin vit jul.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
[LucyInTheSky]
12/24/09, 11:58 AM
#1

Jag vet inte vem mitt är ifrån.. Men jag tjuv öppnade det i morse.. Och det var perfekt! =) Min outfit för idag är nu komplett.

Hade inga smycken som gick i grönt som skulle passa min tunika till idag och det fixade min hemliga tomte.. =) Jätte fint!

Jag vet dock vem jag skickat till och jag vet att hon redan öppnat den =)

Ebba-A
12/24/09, 12:14 PM
#2

Jag vet vem mitt paket är ifrån, och det är ifrån LucyInTheSky. Massor av tack till dig, för en underbar present. Passade perfekt :D

Men jag har inte en aning om vem som fått mitt…

Värd på Choklad iFokus

MoaW
12/24/09, 1:40 PM
#3

Har ingen aning om vem jag fått av, har inte öppnat heller xD Jag trooor att jag vet vem jag skickade till, men inte säker

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Rita-S
12/24/09, 1:50 PM
#4

Jag vet allt jag vet allt ;) Men jag arrangerade allt så jag får inte deltaga i gissningen ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Mitralis
12/24/09, 11:31 PM
#5

Jag tror att jag fick från lightseeker, men jag är inte säker…
Jag vet precis vem jag skickade till, men den personen ska få gissa lite förstFlört

Jag fick en massa fina och spännande pärlor och plock som jag säkert kommer att kunna göra mycket fint med, wire och hängen så att jag kan göra örhängen. 
Fick även en påse med lavendel och örter som jag kan hälla i badet. Ska vara bra mot förkylning, om inte annat så luktar det gott i alla fallGlad

Mycket uppskattat. Tack, tackGlad



Rita-S
12/24/09, 11:38 PM
#6

Jag fick två pysseltomtar, en mobilängel och en dekorerad tändsticka-ask :D Jättefränt! Tack min tomte! :D
Jag skriver sist av alla väm jag fått av sedan jag sitter på faciten ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
[LucyInTheSky]
12/25/09, 1:50 AM
#7

Min enda ledtråd var skåne och att den som skickade är pysslig då =) Eftersom halsbanden är handgjorda.. Har varit inne på era sidor och spanat efter en skåning men hmm..  jag hittar inte min hemliga tomte.

Tatsja
12/25/09, 7:08 AM
#8

Väntade snällt till julafton. Gissa det var en lyckträff. Ser precis ut som min tax och det har jag som Avatar.

Tack så hemskt mycket Tiana. Sen den andra röda var ju jättefin. De står båda två i min bokhylla.

Tror mitt paket hamnade hos Sara, tänk Eva Dahlgren. Sång.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tiana
12/25/09, 7:48 PM
#9

Jag anade att det var till dig Tatsja! Kul att du gillade dem!

Fast vem jag fått mitt av är fortfarande ett mysterium… No clue! Och ändå har jag försökt leta lite varstans på era sidor. Skrattande

Tatsja
12/26/09, 8:17 AM
#10

Tiana. Har du gjort den själv? Det är ju en lyckträff. Älskar Taxar. Sen står kissen i bokhyllan.

Tack så hemskt mycket. De är så fina.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[LucyInTheSky]
12/26/09, 12:14 PM
#11

Jag hittar ingen skåning =) ha ha.. Men jag gissar på att mitt paket kommer från Sara då jag hittat liknande smycken på hennes sida som jag fick av tomten..

lightseeker
12/26/09, 12:50 PM
#12

#5, mitralis, neeej, det var inte från mig.
Vem jag har fått ifrån har jag ingen aning om, för det medföljde ingen ledtråd, eller avsändare, klurigt värre.

Mitralis
12/26/09, 1:03 PM
#13

#12 Hm, då sitter jag fastObestämd



Annons:
Rita-S
12/26/09, 3:12 PM
#14

när vill ni jag skal avslöja hela listan då? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tiana
12/26/09, 5:48 PM
#15

#10 Japp, taxen har jag gjort. Hittade mönstret i en Allers hos min mamma. Jag har tidningen om du vill ha det!

Det andra var enligt affären en katthund, så det är vad man vill se :)

#14 Jag är i alla fall nyfiken!

MoaW
12/26/09, 11:29 PM
#16

Jag fick godis i mitt paket! Skrattande Passade mig perfekt eftersom jag är en godisgris, och vi bestämde att det inte skulle bli något julgodis i år (fast jag fuskade och gjorde två sorter iaf Tungan ute) så jag blev jätteglad Glad Men jag vet fortfarande inte vem som var min hemliga tomte Obestämd

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[LucyInTheSky]
12/26/09, 11:32 PM
#17

Berätta.. dör av nyfikenhet.. =)

Rita-S
12/27/09, 12:14 PM
#18

jag låter er vänta lite till :D Lite får ni gissa!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
12/27/09, 12:19 PM
#19

Tiana. Jatack, tar gärna tidningen. Älskar ju taxar. Har haft den rasen i över 30 år. Tyvärr är min Avatar som heter Pento, borta sedan 2 år. Han blev hela 16 år

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Mitralis
12/27/09, 12:23 PM
#20

Jag vet att jag skickadet till MackeNR1 I alla fallGlad Var inte så många killar att välja på. Hoppas att julklappen passade.



Annons:
linasvovvar
12/27/09, 1:59 PM
#21

Jag vet inte vem jag fick ifrån, men efter att ha läst tråde så har jag som är skåning fått reda på vem som fick mitt paket =0)

Jag fick iaf världens sötaste vantar och pannband, helt underbara och jag gissar att dom är hemmagjorda, och en trisslott, men den skulle jag gärna vilja reklamera…..där va ju ingen vinst =0) Supernöjd blev jag iaf av vad jag fick från min hemliga tomte !

[LucyInTheSky]
12/27/09, 2:01 PM
#22

Yey! En skåning =) Då gissar jag att mitt paket var från dig =)

linasvovvar
12/27/09, 2:03 PM
#23

#22 Stämmer nog, om inte fler skrev skåning som ledtråd !

Rita, söta Rita när får vi reda på hela lisan ??

Rita-S
12/27/09, 2:04 PM
#24

Jag märker lite otålighet :D Så då kanske det är på tid?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
12/27/09, 2:09 PM
#25

#23 Yeah !!!

Rita-S
12/27/09, 2:09 PM
#26

Done!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

MoaW
12/27/09, 4:30 PM
#27

#21 Dom var från mig! Glad Dom är hemmgjorda, och vad jag slet innan jag fick till ett mönster jag blev nöjd med, Det blev några stycken för stora och för små innan  det blev bra xD hoppas dom passade! Synd med trisslotten, vi har inte heller haft nån tur i jul Tungan ute

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Annons:
linasvovvar
12/27/09, 4:38 PM
#28

#27 dom va underbara och passade jättebra. Va duktig du är !

MoaW
12/27/09, 8:59 PM
#29

#28 åh va roligt, va glad jag blir Flört

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Sara
12/28/09, 3:24 PM
#30

Jag fick en glasängel i en glaskupa med ljus som ändrade färg.

Jag skickade till Sajtvärden.

# 8 Jag blev jätteglad, den är underbar! Fast jag kunde inte lista ut vem det var från. Glad

Sara

lisette
12/28/09, 10:22 PM
#31

kan man inte få se bilder på klapparna då?

Tatsja
12/31/09, 9:58 AM
#32

#30 Ändrade den färg? Det visste jag inte. Trodde bara den skulle lysa.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Sara
12/31/09, 2:09 PM
#33

# Nej, den lös i rött, blått och lila. Glad

Sara

Tatsja
1/1/10, 8:37 AM
#34

Ojdå, det visste jag inte. Tror jag ska köpa en åt mig själv. Den går ju att ha hela året.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
Upp till toppen
Annons: