Annons:
Etikettprathörnan
Läst 2130 ggr
Gunlog
12/25/09, 4:12 PM

Dagen efter...

I år var det en skön och avslappnande julafton, för i år var jag frisk! Vi fick först besök av jultomten kl 12, sedan plockade vi julklappspapper i en halvtimme ca, efter vår 4-årige son. Skrattande Klockan 3 var det Kalle Anka, och våra gäster kom ca halv 4. Min sambo och hans kompis ställde sig i köket och började på maten, så vi åt kl halv 5. Mmmmm…. En sådan fröjd att få sätta sig till dukat julbord i sitt eget hem… Efter någon timme spelade vi julklappsspelet. Vi tog sedan vars en kopp kaffe för att vakna till lite, och närmare kvällen tog vi gröten. Vi satt och pratade hela kvällen, kopplade av tillsammans och bara njöt av nuet. Vår son hade sina nya tv-spel att prova, och sin nya bilbana och allt annat han fick, så han var jättenöjd. Jag fick på sätt och vis en kisekatt igår. Det var en vacker L´ladro-porslinskatt som min sambo köpt till mig. Tyvärr ingen riktig och levande cornish rex, men dock en katt… Vi väntar och ser på det rätta tillfället att kunna prova ha en cornish här hemma, och se om gubben klarar av att ha en. Vi har inte gett upp hoppet om att få lyckan att leva med en "liten" cornish…

_

Till er alla från mig: en riktigt skön och mysig fortsättning på julen år 2009, och jag hoppas att ni alla mår lika bra som jag och min familj.

_

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Tatsja
12/26/09, 8:35 AM
#1

God fortsättning till er alla.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tom-B
12/26/09, 11:33 AM
#2

GOD FORTSÄTTNING på julen!

I Skåne fick vi en vit jul, men nu har det regnat sedan igår, så nu är i stort sett hela snötäcket borta. En grön fortsättning!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Upp till toppen
Annons: