Annons:
Etikettadvent
Läst 1604 ggr
Rita-S
2009-12-04 07:26

4 December

Var har ni för planer i dag?

Själv skal jag göra ett forsök på att bli klar med innehållet till godiskorgarna jag tänker ge bort, och kanske forsöka få bakat lite mer till julen.
Flera dagar går bort nästa vecka när vi tänker åka till Norge för att byta julklappar med familjen! Bäst att nyttja den tiden man har.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Trollhassel
2009-12-04 10:08
#1

Jag ska nog faktiskt bara ta det lugnt. Kanske baka ett vörtbröd. I går bakade vi lussebullar och pepparkakor hela dagen.

Vi ska väl försöka sätta oss och prata om vad vi ska ge bort till folk i julklapp också. Försöka åka ner och handla julklappar i nästa vecka så man har det gjort.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

TwinkleTwinkle
2009-12-04 12:51
#2

Jag måste plugga fysik och biologi idag…men tänkte även hinna göra lite julgodis och sånt :)

jag är så trött nuförtiden, orkar inte göra så mycket. tror det har en del med mörkret att göra. är det nån annan som också känner så?

Sara
2009-12-04 13:34
#3

Jag ska tvätta. Glad

Sara

Trollhassel
2009-12-04 13:39
#4

#2 Jag blir också supertrött av vädret och mörkret. Jag hoppas att det kommer snö snart och lyser upp tillvaron lite.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Simson
2009-12-04 14:51
#5

Vi har första snön singlandes här nu. Förvånad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
2009-12-04 15:08
#6

ingen här än! Vart! VART!! Skicka HIT!!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Tiana
2009-12-04 16:58
#7

Förbereda det sista till julmarknaden som jag ska stå på imorgon. Och tidigt i säng för det blir en lååång dag imorgon Glad

Upp till toppen
Annons: