Annons:
Etikettadvent
Läst 1582 ggr
Rita-S
12/21/09, 6:43 AM

21 december

Vad står på planerna i dag?
Efter jobbet i dag har jag planerat att vi skal baka pepparkakor, jag och min syster. Hon ivrar efter att göra det så då skal vi det. Badrummen skal tvättas ordentlig med, och om jag orkar och hinner med skal jag även baka norska mørlefse i dag med :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Isak
12/21/09, 9:24 AM
#1

Det blir rätt lugnt. Ska ut en sväng och fotografera lite och senare en sväng på stan. Sen blir det att packa lite till inför mellandagarnas flytt och så ska jag försöka hinna med att åka till jobbet och arbeta lite.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Tom-B
12/21/09, 9:38 AM
#2

Första morgonen på länge som det inte snöar. Temp -7 gr.

Jag tillbringar Julen invid Skånes östkust. Där finns en hel del fiskeföretag som gör sina egna varianter på sillinläggningar. Det är faktiskt svårt att överträffa många av deras inläggningar i smak och konsistens.

I år väljer vi att åka till Bromölla för inköp av några sorter. Tidigare har jag inhandlat nägra från Ringsjöfisk.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

SusannAlg
12/21/09, 12:59 PM
#3

Städning, bakning…. å så säljer jag en å annan gran under tiden…. Har ju försäljningen i min trädgård….

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Trollhassel
12/21/09, 5:35 PM
#4

Varit hos barnmorskan.Bebis mår bra, men det gör inte jag. *suck* Hoppas på en lugn jul.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Upp till toppen
Annons: