Annons:
Etikettadvent
Läst 1542 ggr
Rita-S
12/19/09, 9:17 AM

19 december

Och dom som har tagit det lite for lugnt fram tills nu börjar nog få lite panik kanske?

Vad skal ni hitta på i dag?

Själv är vi i gong med storrengjöringen, jag har delat upp det som skal görast i 5 högar och vi tar en hög varje dag i5 dagar. Vi började i går.

I dag skal vi damma av allt, och torka fingerfläckar av allt, tvätta utsidan av köksluckor o grejs.
Sen skal jag chockladöverdra pepparmintestänger jag skal ge bort i julklapp.

Sen skal jag kasta mig över att baka lite.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
linasvovvar
12/19/09, 11:08 AM
#1

God förmiddag !

Här i skåne är det kallt och fullt med snö, helt underbart är det !

Idag ska alla julklappar packas in, julgodis ska göras !

Sen hoppas jag hinna men en ridyur i snön, härliga hund promenader och massa lugn och ro ! Är ensam hemma i dag och ska njuta !

Trollhassel
12/19/09, 11:24 AM
#2

Sjuk. Jag ville ju vara med och göra julgodis idag :(

Jag vet faktist inte hur jag ska göra, om jag ska åka ut till landet och ligga på sofflocket medans de andra gör godis eller om jag ska vara hemma i kväll. Då kommer ja ju vara helt ensam, för sambon jobbar i Norrköping och kommer inte hem förns klockan 5 i morgon bitti.

Hur skulle ni gjort?

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Rita-S
12/19/09, 11:37 AM
#3

Jag skulle kanske funderat på att vara sjuk på soffan tilsammans med dom andra i så fall :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Snakebiite
12/19/09, 3:04 PM
#4

hade sjukan varit smittsam hade jag stannat hemma pga smittrisken vore ju synd om alla sedan låg sjuka på julafton^^

Men om inte skulle jag nog åkt till landet och hållt dem andra sällskap ivf =)

Tom-B
12/19/09, 6:00 PM
#5

Dagen tillbringas med värmedyna på ryggen liggandes på sängen, spisandes julsånger från CD-skivor i köket. L i d e r av tidernas muskelsträckning i ryggen. Snöskottningen?

Ensam på em då Sambon åkt på födelsedagsfest. Suck! Men måste bli bättre till imorgon då en 80-åring skall firas (inte jag!).

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

[LucyInTheSky]
12/19/09, 8:18 PM
#6

Idag kom en vän som har resturang med massa rester från julborden =)

Så vi har haft lill-julafton med god mat och bytt julklappar för sen jobbar hon enda fram till jul. Jätte mys!!

Annons:
Sovgott
12/20/09, 12:31 PM
#7

Vi var på inköpsrunda, köpte bl a torkarblad, kupévärmare, några julklappar och glögg. Det var knökat med folk överallt!

Hemma igen bakade jag bröd och slog in några julklappar.

Upp till toppen
Annons: