Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1664 ggr
Tiana
2010-02-10 17:55

Glöm inte att börja spara...

Tänkte bara lägga in en liten påminnelse som gör det lättare i juletider. Så många skuldsätter ju sig med julklappar och annat…

Om alla börjar förbereda julbugdeten redan nu, så är det problemet ur världen Skrattande

Annons:
Rita-S
2010-02-10 18:11
#1

Tiana, vilken fantastisk ide :D
Det är den anledning att jag börjar planera julklappar typ vid sommarn. Behöver jag spara för att jag vill köpa en särskilt present som kanske inte är helt gratis till någon i när familj så har jag chansen att lägga åt sidan lite varje månad :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mariatingsund
2010-02-11 23:09
#2

Vaddå, jag har ju köpt julklapp en gång i januari … hehe, till nästa jul

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Mitralis
2010-02-20 11:01
#3

Jag börjar köpa julklappar på mellandagsrean och sedan fortsätter jag att köpa när jag ramlar på nått bra under året Glad Det enda problemet är att jag kan ha glömt bort vad jag köpt och vart det liggerObestämd



Tiana
2010-05-03 18:24
#4

Tur jag började spara, jag har nämligen kvaddat bil nummer två igår! Så nu ska jag snällt låna ur klappkassan. Jag kan ju alltid ge en trisslott med orden "jag överlevde" Flört

Gunlog
2010-05-09 18:37
#5

När jag får mina skattepengar så går de in på ett sparkonto istället för på mitt lönekonto. Jag låter de stå där, och om jag behöver pengar tar jag därifrån istället. Det brukar bli att jag tar i januari varje månad…

Jag låter min semesterlön finnas kvar på mitt lönekonto, så det är aldrig några problem för mig på julen. Den som spar h*n har…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Upp till toppen
Annons: