Annons:
Etikettdekoration
Läst 1919 ggr
Mitralis
5/4/10, 12:16 AM

Julpynt 100503

Gick förbi skyltfönstret till en hårfrisörska och där är julpyntet fortfarande kvar. Det är stora julgranar av ljusslinga. Dom är inte tända, men ändå…Skrattande



Annons:
Rita-S
5/4/10, 9:35 PM
#1

Ja det är ett hus här där betlehemsstjärnan hänger kvar i fönstret än :) Släckt, det är den, men den är där alls!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Mitralis
5/12/10, 7:00 PM
#2

Var på en Thairestaurang i helgen och där hängde det en krans med en stor jultomte ovanför dörrenSkrattande



Mitralis
5/18/10, 12:05 AM
#3

Idag så for jag förbi en butik som säljer julsaker. Dom till och med gör reklam för det efter vägen. Skylten är ny för denna vecka i alla fall Skrattande



Tiana
5/20/10, 3:47 PM
#4

Jag kände igår att det snart är dags att sätta igång med julpysslet för i år. Kanske får jag ihop så pass att jag kan stå på en marknad? Skrattande

Mitralis
5/20/10, 4:59 PM
#5

SkrattandeNu har dom tänt "julgranen", ljusslingan i form av en gran.

Jag måste också börja julpyssla snart så att det inte blir sån stress med julkorten osv.



Emo
6/10/10, 9:31 AM
#6

Min granne använder adventsstaken (den elektriska med 7 ljus) fortfarande. Just nu lyser den i hans fönster.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
sissie
8/2/10, 11:05 PM
#7

Måste avslöja att på mitt jobb har vi faktiskt kvar granriset runt en båge i taket. Övriga julpynt är dock borta. Det är jag som får julpynta varje år. Glömde faktiskt att ta ner den så nu får den hänga kvar.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[LucyInTheSky]
8/10/10, 12:38 AM
#8

Jag har julstjärnan kvar i sovrumsfönstret.. Jag tycker den är fin =)

Mitralis
10/9/10, 1:47 AM
#9

Nu har dom tagit bort granen i fönstretFörvånad



Gunlog
10/9/10, 2:11 AM
#10

Malmös jultomte har julpyntat året runt i sin lägenhet! Flört

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Upp till toppen
Annons: