Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 2039 ggr
medde
8/2/10, 11:31 PM

Handla julklappar nu

Är det någon som redan börjar samla på sig julklappar? Det är ju superrea ute i handeln nu. Så visst skulle man kunna göra bra kap, men i ärlighetens namn så har jag inte gjort det, men funderar att man kanske skulle göra det. Ta till exempel viss uraffären har verkligen fina klockor till en liten slant, och en klocka är ju både kul att ge bort som att få.

Men tänker man verkligen på julklappar nu mitt i sommaren?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Rita-S
8/2/10, 11:35 PM
#1

*sträcker en tass i vädret* JAG! :D
Jag har redan börjat med mina klappar det gör jag varje sommar :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

medde
8/2/10, 11:37 PM
#2

Smart Rita!

Funderar på att göra det samma. Då man nu ser alla faktiskt fina saker som går ut på rean.

En tur till centrum kanske ska planeras in snarast!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Rita-S
8/2/10, 11:38 PM
#3

#2 ja det är ju en sak att man hittar saker på rea runt denna tiden, men man har dessutom chans att spara litet om man beslutat att skämma bort någon med en lite dyrare present :)

jag har i år tänkt att skämma bort en trogen vän gjennom…. hua, 18 år blir det ju fan va gammal jag är, men iaf, jag änkte skämma bort honom :) Han har inte så många vänner, dom flesta har han förlorat pga sin asberger syndrom, så nu är det HANS tur! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

medde
8/2/10, 11:40 PM
#4

Tror med alla säkerhet han är väl värd det.

Rita! Jag behöver inte köpa något till dig!! Du funderade på majsorm, nu har jag 15 stycken i regnbågens färger. Du kan få en om du vill!Som en tidig julklapp

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Rita-S
8/2/10, 11:49 PM
#5

Du är galen! :D Låt mig konferera med maken bara ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

medde
8/2/10, 11:51 PM
#6

Står vid mitt ord, helt och fullt. inte galen alls, lite små tokig baraFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
sissie
8/3/10, 12:33 AM
#7

Jag tillhör också de som skaffar in julklappar tidigt. Fast kanske inte riktigt redan nu dock. Brukar börja i oktober ungefär.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
8/3/10, 1:08 AM
#8

#7 Men passa på nu på rean, Då blir det ju inte så dyrt kanske med en julklapp till migFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
8/3/10, 2:12 AM
#9

Så du vill också ha en julklapp. Då får jag gnugga geniknölarna.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
8/3/10, 8:55 PM
#10

Klart jag vill ha, vill inte du ha en av mig till jul?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Tiana
8/6/10, 5:58 PM
#11

Har öppnat mina stora öron, så att önskningarna uppfattas. Inte köpt nåt än, men snart så…

Valpar
8/8/10, 4:38 PM
#12

Jag har gjort mina julklappar nu i sommar! Egen plockade vinbär, blåbär och hallon så har jag gjort sylt på det. Dessutom köpte jag svenska jordgubbar och gjorde sylt :)

medde
8/9/10, 10:12 PM
#13

Så smarrigt, lyckliga den som för så goda jlklappar

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Rita-S
8/9/10, 10:14 PM
#14

jag gör ju godis som julklapp varje år till alla jag vill ge en uppmärksamhet men inte har råd med att köpa någon grej till :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

medde
8/9/10, 10:17 PM
#15

Man kanske skulle bli bästis med dig och få en riktigt god julklapp. Själv har jag ju bara erbjudit dig en slingrande julklapp

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Rita-S
8/9/10, 10:17 PM
#16

Men din har personlighet :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Rita-S
8/9/10, 10:18 PM
#17

Medde, du kan ju kika här så ser du vad jag menar med godis till julklappar! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

medde
8/9/10, 10:19 PM
#18

#16 Så sant så!

#17 Kollar direkt

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Valpar
8/10/10, 3:24 PM
#19

#13 Ja vi får hoppas att det blir uppskattat i alla fall :)

WinterPrince
8/10/10, 9:07 PM
#20

Jag har också börjat med julklapparna…. Sådde ett gäng frön i våras som ska växa till sig och ges bort till jul. Till dem ska det bli egen gjutna betongkrukor som jag införskaffade formar till när det var utrensning av kvarglömda matlådor på jobbet.

Även min bror och hans sambo som väntar litet i januari har fått sina klappar påbörjade. Dock ligger dom i skymundan just nu.

Mamma och Pappa, Morfar och Farmor får sista minuten-klappar, då det är färskvaror. Men de är redan planerade.

Annons:
AnneN
8/11/10, 2:20 PM
#21

Och jag som tycker jag är ute i god tid om jag börjar köpa julklappar 2 veckor före jul Skäms

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Rita-S
8/11/10, 2:22 PM
#22

Där kan man se AnneN! You have much to learn, young padawan! Tungan ute

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

AnneN
8/11/10, 2:26 PM
#23

#22 Haha, fast det beror väl mest på att det är ungefär då jag vet vart och vilka jag ska fira julen med.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Rita-S
8/11/10, 2:27 PM
#24

#23 jag har mina fasta personer jag alltid köper julklappar till varje år jag då :D tex familj :) Sen åker jag någon weekend under decembner över och hälsar på dom jag alltid köper till så jag släpper postlägga presenter till dom iaf :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: