Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1849 ggr
Annisangel
9/16/10, 3:35 PM

Ny här...=)

Hej alla!

Jag heter Annika och är julfanatiker. Min pojkvän blir helt hysterisk när jag börjar nynna julsånger redan…

Jag blev så glad att det finns ett forum för Julen också denna speciella högtid som får det att pirra i magen på mig…Tungan ute

Denna jul blir inte riktigt likadan som andra jular. Jag kommer att ha en liten bäbis förhoppningsvis att ta hand om då! Men en julgran ska jag ha!!! Julklappar ska jag också ha!! HeheheeeTungan ute

Julekram på er allihop!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Valpar
9/16/10, 6:27 PM
#1

Välkommen hit! Vad roligt med fler jultokar Skrattande

Jo min familj tycker också jag är knäpp när jag börjar nynna på jusånger redan nu Flört Men här får man prata så mycket om julen man vill!

Och ett STORT grattis till bebisen! Det är alltid roligt att leta julklappar till små bebisar. Det finns så många söta små kläder Glad

Annisangel
9/16/10, 10:22 PM
#2

Tackar så mycket!Skrattande

Ja det blir nog klapp till bebis också även om den lilla busen inte är medveten, jag menar jag är ju medveten ju!! HahaTungan ute

Många Goa Kramar

Annisangel

Rita-S
9/17/10, 9:47 AM
#3

Välkommen hit :) Nu börjar en helt ny sort jul för dig, julen du skapar för ditt eget barn :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annisangel
9/17/10, 12:22 PM
#4

#3 JAAAAA, med adventskalender till bebis (det hade jag), julklappen på morgonen (annars blir det för långt till tomten kommer) glitter, gran och pepparkaksbak, ljusstöpning och massa massa gosSkrattande

Kram

…………OJ, glömde ju Kalle Anka med fika till!!!! Vem ska vara tomte hos mig då….hmmmmmmmmmmmmObestämd

Många Goa Kramar

Annisangel

Rita-S
9/17/10, 12:47 PM
#5

Du får hyra grannen! :D Sen finns det i bland folk som lekar tomte för att dom inte har egen familj och gillar julen :)

Ni kanske kan komma överens i grannskapet om någon tomte som går runt i grannskapet? Vore inte det något trevligt? Alla mammor och pappor bidrar med en present till vart av sina barn, och en av grannerna som inte har egna barn klär ut sig och går runt och knackar dörr!
Det gjorde vi i vårat grannskap där jag bodde som liten :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

MissDoe
9/17/10, 5:22 PM
#6

välkommen hit!!!

/Elin

http://julaftonsmorgon.blogg.se

Annons:
Annisangel
9/17/10, 11:56 PM
#7

#5 Ja, det kan ju vara en idé!!

#6 Tack Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

TerriZue
9/22/10, 6:33 PM
#8

Varmt välkommen! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annisangel
9/22/10, 6:59 PM
#9

Tack så mycket för varmt välkomnande!!Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Upp till toppen
Annons: