Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 1958 ggr
WinterPrince
2010-09-29 15:06

Första julklappen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… är nu inslagen!

Ska ta och äta lite nu sen blir det till att gå ut i garaget och göra lite fler klappar.

Annons:
Valpar
2010-09-30 00:52
#1

Vad härligt! Jag väntar lite med att slå in mina paket tills det börjar bli lite mörkare och vi kommer lite närmare jul Glad

Gunlog
2010-09-30 23:24
#2

Jag väntar också. Jag tänker varje år: I år ska jag sitta helt ensam med lite värmande dricka och mysig julmusik på stereon. Jag ska slå in mina julklappar i lugn och ro.

Tror ni det blir av? Nej.

Men i år ska jag göra det… Flört (hoppas jag i alla fall)

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Sara
2010-09-30 23:50
#3

Mina två första julklappar är inköpta. Hittade två pekbarnböcker för 10:- st på slutrea. Kostade typ 60-70:- innan. Perfekt till en väns tvillingar som fyller 1 år i november.

Sara

Gunlog
2010-09-30 23:59
#4

Kanonbra #3! Man kan faktiskt även hitta jättefina saker på barnloppis till de små. Jag har själv en 5-åring här hemma och jag handlar julklappar till honom som är begagnade, men i nytt skick. Naturligtvis får han nya också, men jag ger hellre de pengarna till en barnfamilj som behöver pengarna än att jag slösar pengarna på att köpa BARA nytt, till företag som blir rika på barns önskemål… Så tänker jag när jag handlar på loppis.

Det finns många saker på barnloppis som inte är använda, för barnen har inte tyckt om det, eller något annat. Det finns kläder som inte är använda för att de var för små när barnen fick dem. Man kan hitta mycket på barnloppis…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

[Vargnatt]
2010-10-01 01:30
#5

Har bara köpt en julklapp än så länge, men har kommit på lite andra som ska köpas Glad Inte slagit in den första än dock, väntar lite med det Glad

hermitage
2010-10-31 14:04
#6

har köpt 4 stycken och slagit in:)

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Annons:
[Malin]
2010-10-31 15:12
#7

Oj, jag har köpt och slagit in alla mina julklappar! :)

Gunlog
2010-10-31 21:04
#8

Haha!

Jag gjorde en rolig sak idag.

Jag, sambon och lilleman var på Mobilia i Malmö.

Saken är den att min väninna har köpt en 3-pack värmeljusstakar med Elvis Presley på. Det kostade 250:- på Cervera. Hon vet om att jag har gett från Elvis-serien till mina sambo i julklapp förra året.

Idag gick jag in på Cervera, sambon och lilleman följde med in i butiken. Jag tog lådan med ljusstakarna, sambon sa: "Är inte det onödigt?"

Jag svarade bara att det är klart att vi ska ha dem. Då sa han: "Jo, det är klart. Snyggt att ha på bordet, det har du faktiskt rätt i. Jag hade även velat ha den skålen som liknar en ugnsform, den hade varit fin att servera chips och liknande i."

Jag tog en sådan också. Han såg när jag köpte det, men han har glömt det om 2 veckor. Jag kommer att slå in dessa i julklapp till honom…

Tihi! Är jag hemsk nu?

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Upp till toppen
Annons: