Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 3910 ggr
dragonstar
11/20/10, 2:49 PM

börjat klapphandla?

Satt i går och slog in lite julklappar. Har gjort och köpt för flera personer redna. Känenr att i år ska jag var ute i tid så jag kan lägga ner just tudpå allt och slippa strässa och köpa massor i sista menuten.

Har till syster, sambo mamma, pappa, sambons boror och båda föräldrar. samt mig själv Hihi

Hur har ni det?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
[Vargnatt]
11/20/10, 3:30 PM
#1

Jag har några kvar att köpa eller göra till, men har ganska mycket fixat redan Glad

WinterPrince
11/20/10, 3:31 PM
#2

Jag har en julklapp som jag ligger lite efter i planeringen med, och en som gick sönder och jag måste göra om.

Annars är det bara lite sista-minuten-klappar att göra. T ex koka senap.

dragonstar
11/20/10, 3:54 PM
#3

Vad underbart känsn så härligt att sitta och slå in lite redan nu och hkänan att man ger saker som värkligen passar i år. =)

Här är det mycket såpysel Tex en fin mugg fylldm ed godis och snyggt inslagen. smycken och smått.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

[Malin]
11/20/10, 9:59 PM
#4

Jag är faktiskt klar med alla mina sen en dryg månad tillbaka :)

dragonstar
11/20/10, 11:10 PM
#5

Super =) JAg har gjort en del pyssel så nu sak jag sortera och se vad som är till vem och vem som sakanr något =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Gunlog
11/20/10, 11:35 PM
#6

Jag har köpt en hel del begagnat på internet. Jag ger hellre pengarna till barnfamiljer som inte behöver sina leksaker längre, än att jag ger fullpris ute i affärerna till företagen som suger ut pengar på leksaker.

Jag ska ut veckan innan jul och handla julklappar med min son. Det är nog det roligaste på hela julen, han väljer helt själv och han väljer snyggt.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
[lucke]
11/20/10, 11:39 PM
#7

Väntar på några saker från nätet, annars är det bara inslagningen kvar. Gillar inte att vara ute i sista stund med inköpen.

Belimas
11/21/10, 12:08 AM
#8

Jag har bara pappas julklapp kvar, så skönt att ha det nästan helt klart så man slipper stressa i sista minuten =)

LinaK
11/21/10, 10:54 PM
#9

Vad duktiga ni alla är som tänker på nära och kära Glad

Jag har köpt lite presenter. Har gjort några personliga julklappar iår. En fotobok till min bror och hans sambo, det är en fotobok om deras nyfödda son, eller ja han är 3 månader. Då har jag gjort med bilder och text, tror det kommer bli uppskattat.
Till min mormor, sambons mormor, min farmor & farfar och mamma & pappa har jag gjort en kalender med egna bilder. En bild för varje månad. Det är också en bra julklapp.

Men har fortfarande mycket kvar att handla.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

dragonstar
11/22/10, 12:21 AM
#10

Kalendern låter ju super! hålelr med om att det låter/är skönt att ha så mucket färdigt redan. sambon är lite sotis då han itne ens börjat fundera i de banorna ennu Hihi

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Gunlog
11/22/10, 10:09 AM
#11

#9 Det du har gjort till din bror och hans sambo är något riktigt fint. Med själ och hjärta har du tänkt på detta lilla knyte som de har fått. Denna boken, kan jag säga, är den finaste julklappen som de någonsin har fått och kommer att få. Denna boken är en mycket fin julklapp. Jag tycker din bror har världens finaste syster!

Kramar till dig!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

LinaK
11/22/10, 10:14 AM
#12

#10 Ja kalendrar är mycket uppskattade har jag fått erfara sen innan Glad Så det är ett tips till er som behöver klapphandla till mor- eller farföräldrar. Eller era egna föräldrar.

#11 Men vad roligt att du skriver så så, ja jag tror faktiskt att det är en bra present till dom. Lite mer personlig! En fotobok kan man ju göra precis som man vill, så jag har tagit mina egna bilderpå pojken och lagt in några dikter och andra texter om honom. =) Tack för dina snälla ord. kramar tillbaka!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Gunlog
11/22/10, 10:30 AM
#13

Det kommer nog att fällas en tår, eller två, av lycka på brorsans sambo. det är jag säker på…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
vinteralvan
11/22/10, 12:03 PM
#14

Har bara en julklapp kvar att köpa och alla julkorten är redan gjorda.

[Theriss]
11/22/10, 2:38 PM
#15

Trodde jag skulle vara typ klar vid det här laget, men diverse krämpor har satt stopp för julklappshandlandet. Så har inte en enda =/

krimskrams
11/22/10, 7:13 PM
#16

Jag är nästan klar med mina klappar, några till nu ännu så har jag det helt klart!

Annira
11/22/10, 7:44 PM
#17

Ojoj, vad alla är ute i god tid!;O Själv inhandlar jag alltid alla julklapparna i december i stort sett..:p Ska nog börja att planera lite tidigare julklappsinhandling till kommande år!..:-)

Kristall
11/23/10, 2:22 PM
#18

Jag har börjat lite smått med mina julklappar.

Har köpt/tillverkat presenter till en vän, min mamma, bror (14 år), syster (2 år), grannen och en bekants hund (^^). Kvar finns ett par andra vänner, något till åt min mamma och syster och så ska resten få hemmagjorda presenter; julgodis, hundkex (till de med hund), julkorgar med lite smått o gott, tavlor, ev något scrapbookalbum osv. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

dragonstar
11/23/10, 4:03 PM
#19

Känns som att ju mer man gör i julklapp destå mr förberädd är man nu =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: