Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 4761 ggr
[JuliaRosengren]
2010-11-20 20:08

Vad kan man ge killen i julklapp?

Några bra tips vad min pojkvän vill ha i julklapp? Jag har inga bra ideer :P

Annons:
[Malin]
2010-11-20 21:59
#1

Det vore nog bra om du skrev hur gammal han är :) Eller om han har något särskilt intresse kanske?

Min sambo är 23 år och han får två tuffa t-shirtar samt snygga kalsonger från Calvin Klein :)

Bergspuman
2010-11-21 11:51
#2

En resväska! Det ska jag ge min. Killar tänker inte alltid på att ha bra resväskor, de tror att de kan resa med typ en sportbag och sedan svär de över att behöva bära och kånka.

[JuliaRosengren]
2010-11-21 20:53
#3

Han är 19 :)

Gunlog
2010-11-21 21:12
#4

Är han 19 år? Ge honom rakvatten/luktegott. Det uppskattas alltid.

Kanske en snygg tröja?

Bor han hemma, eller har han flyttat hemifrån? Har han planer på att flytta? Då kan du i så fall ge något till det nya hemmet.

Vad har han för intresse? Kanske något du kan tänka på där?

Lycka till!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

dragonstar
2010-11-22 16:50
#5

Rakvatten. Spel (både tv och kort), böcker,Något ni kan göra tillsamans,Film,Kläder, Foton på er tillsmasn eller dig själv snyggt inramat, HEmamstytt/ stickat / färgat.
Var gillnar han vad gilarl ni. Kanske tycker du att han behöver roligare kläde eller något som får honom att ägna mer tid åt dig.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

krimskrams
2010-11-22 19:21
#6

Jag har gett ett egendesignat presentkort något år när det varit sämre ställt med pengar!

Du kan ge t.ex. "10 gånger halvtimmes massage", eller "jag diskar 10 gånger" eller "jag ska lära mig byta hjul på bilen själv", "lagar din favoriträtt 10 gånger" "tvättar dina kläder".. etc etc

helt enkelt vad som helst som du tror att skulle vara uppskattat!

Välj att ta på dig något som killen själv inte tycker om att göra!

"Hårbottenmassage eller fotmassage" kan oockså vara uppskattat!

Annons:
[Theriss]
2010-11-29 00:45
#7

Till min sambo ska jag ge en bok som man fyller i själv, en kärleksbok eller vad man ska kalla det. Och så tänkte jag köpa kläder men storleken jag var ute efter var det ont om så det fick bli presentkort istället. Blir även en parfym.

candycandye
2010-12-01 17:20
#8

Tofflor!Min kille är jätte avis när jag pulsar runt i lägenheten i mina, han skulle aldrig köpa några själv men tror han blir supernöjd:)

Man blir alltid glad för en go parfym, godis eller en snygg tshirt!

Rita-S
2010-12-01 20:53
#9

Sen kan man ju faktisk fråga vad killen skulle önska sig "av tomten" till julen med :)

Filmer, nyaste skivan till något favoritband, spel till dator/spelkonsoll om han spelar, en klocka, ett fint maskulint smycke, bälte med snygg spänna, sådana saker är nog inte heller dumt att fundera på!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anders 50
2010-12-03 19:12
#10

Som varande kille, fast modell ä, så skulle jag verkligen uppskatta allt som räknas upp här! Flört

Och krimskrams förslag var inte alls tokigt!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Rita-S
2010-12-03 19:30
#11

#10 det är väl med killar som med tjeier, i regeln brukar man bli glad så länge det finns omtanke bak presenten? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Hellas
2010-12-03 23:35
#12

En snygg Jeansskjorta eller en rutig fin skjorta skulle jag satsa på tror jag :)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

dragonstar
2010-12-04 17:24
#13

Jag tänker såhär: Är det något han önskar sig? är det något han behöver? har han speciella intressen tex sport, alternativ musik mm

Utifrån de kan man kombinera ihopp saker. Kanske kläder i hans stil eller om han sammlar på något. De kan bli hru billigt eller dyrt man vill =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Sara
2010-12-05 13:08
#14

Jag har köpt 2 biljetter till en Frölunda indians match i januari som min pojkvän ska få.

Sara

mariatingsund
2010-12-06 11:43
#15

Ett foto på er själva i en fin ram eller digital ram?

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Gunlog
2010-12-08 20:36
#16

Det var en mycket smart idé, #15. En digital fotoram med sig själv, båda två och även hans föräldrar/syskon/far-morföräldrar, om det finns någon favorit där. Man kan hitta fina begagnade som är lika bra som nya i affären.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Sara
2010-12-08 21:34
#17

Jag kunde inte låta bli att köpa en julklapp till till min pojkvän. En mankini!

Han har nog sagt 4-5 gånger att en såååån skulle man ju ha, fast med glimten i ögat. Så nu ska han få en sådan först. Sen ska han få den riktiga julklappen. :D

Sara

dragonstar
2010-12-08 23:45
#18

# 17 AWSOM!!! Nästan såman själv oxå ger en =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

mariatingsund
2010-12-09 10:15
#19

Mankini kanske blir årets julklapp istf surfplattan :-) Kul grej, blir en del leenden kan jag tro :-) Kul namn också tycker jag.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Rita-S
2010-12-09 11:08
#20

alternativt kan man kalla den "banana hammock" Cool

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Sara
2010-12-09 13:11
#21

Haha, ja jag tror den kommer att förgylla kvällen! Jag förväntar mig ju att han tar på den oxå. :D

Sara

Rita-S
2010-12-09 13:24
#22

Men det är ju en självklarhet! (och jag säger bara en sak: BILD!!! Cool )

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sara
2010-12-09 13:29
#23

Haha, ja då hade han nog inte blivit så glad om det dök upp en bild här på forumet. ;D

Sara

Rita-S
2010-12-09 13:29
#24

du kan väl sudda bort huvudet..  Tungan ute

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sara
2010-12-09 13:53
#25

Hehe.. ;)

Sara

Upp till toppen
Annons: