Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 4300 ggr
dragonstar
11/23/10, 11:59 PM

Slå in paket!

Hur brukar ni slå in era paket? har ni något speciellt på? Jobbar ni för att få en pocket att se ut som en strumpa?

Denan tråd är till för oss som vill visa våra paket eller kanske bli tippsade om hur ma nkan göra dom mer orginella =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Mitralis
11/24/10, 12:45 AM
#1

Jag älskar att slå in paket. En gång så slog jag in en slips i sin hela längd. Har slagit in två after eight askar i vinkel. När jag gav bort en CD så klippte jag ut kartongbitar och sedan lade jag en disksvamp på CDn mellan kartongbitarna.
När jag ska göra ett extra fint paket så gör jag ett utan skarv under paketet genom att vika papperet dubbelt och fram och tillbaka.
Skickar en länk som går till aftonbladet och visar vad jag menar.



dragonstar
11/24/10, 12:54 AM
#2

HUr menar du med utan sakr? Låter riktigt snittsigt =)
Själv bruakr ajg vira in pcketböcker i tidnignar och annt får att få anan känsla och fomr på dom. Har även slagit in små ser i stora kortonger och liknande.  ska fota mina paket senare och lägga ut.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Mitralis
11/24/10, 12:56 AM
#3

#2 Titta på länken i #1 för en steg för steg beskrivningGlad



dragonstar
11/24/10, 12:58 AM
#4

Förstod inte helt Skäms men ajg kollar i morgon då ajg är piggare.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

hannakb
11/28/10, 7:33 PM
#5

Slår oftast in som helt vanligt, bara viker den efter formen på julklappen. Älskar att ha snören och rosetter på Skrattande

snuz
11/29/10, 10:33 PM
#6

Tycker att paketinslagning är en stor del av hela julen :) Vi brukar sitta med tända ljus o slå in. Gärna lite fiffilurigt o piffit, sigill o rim . Och fina band o dekorationer.

Men inte till barnen kanske, mer till de som uppskattar de"det lilla extra".

Ska försöka fota o lägga upp nån bild eller så :)

Annons:
dragonstar
11/30/10, 4:19 PM
#7

Det låter jättemysigt! Har spenderat flera dagar hoss mamam nu och pysslat dekortaioner att hägna i granene =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

snuz
12/19/10, 2:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Försöker anpassa paketen till den som ska få det. Detta är till min lillasyster

snuz
12/19/10, 2:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Paket i vintagestil

snuz
12/19/10, 2:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Blixten slåt igenom pappret, men det ´är helt vitt och sen har jag dekorerat med glitter swirls, och snöre -så klart

dragonstar
12/19/10, 10:21 PM
#11

Vad fina mina är jättetråkiga i år. Känenr nu att jag inte alls lagt ner tid på paketens inslagnign. Mer en ett då men de komerm läggas upp senre. =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Mitralis
12/19/10, 10:27 PM
#12

#8,#9 #10 Ooo, vilka fina Glad



snuz
12/19/10, 10:39 PM
#13

# 12  Tack

Annons:
RuiXue
12/19/10, 10:55 PM
#14

Jag har inte slagit in julklapparna än, gör det när jag kommit upp till mina föräldrar eftersom julklapparna ska ligga i en resväska på Tisdag. Men jag brukar bara slå in det i papper och ta lite snöre. Inget avancerat allsTungan ute

Jennie


[TheoA]
12/19/10, 11:18 PM
#15

Nu har jag slagit in ett spel så det ser ut dom en vinflaska ;) Och har gjort väldigt ödda på resten ska ta och fota dom imorgon =)

Upp till toppen
Annons: