Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 4650 ggr
Rita-S
2010-12-24 22:15

Årets julklappar!

Dela med er vad ni fick till julen detta år och om det var något ni var särlig tacksamma för :D

I år fick jag presis sådana saker som jag önskte mig och som jag har användning för!
jag fick fler filmer, blant annat sista Mumien-filmen vilket jag blev riktig glad för.

Et par andra filmer fick vi med, som Sherlok Holmes och Prince of Persia, jag fick raggisar av fredriks farmor, och jag fick Margit Sandemo's självbiografi av min kära mann! En ny pyjamas (jag älskar pyjamaser!) och en ny tunika, ett sätt smycken från svärmor som värkligen har fattat min smak, vi fick ett spel för vuxna (shot-ludo, kommer nog inte slita ut det men vi får väl prova det nån gång iaf! ) en fåelmatare i glas (jättefin) och 4 glas från Rosenthal.

Sen fick vi våran årliga aftereight chocklad som vi alltid ser fram till från fredriks faster, vi köper inte den chockladen före julen då vi får en varje jul av henne, jag älskar den chockladen! :D Vi får även alltid en ängel av henne, så även i år :)

Djuren fick en del saker dom med, en ny säng med fuskfårpäls i, den ligger hunden i just nu, en filt av den sort som dom älskar (så fort vi lägger en sådan filt nånstans så hamnar det sen något djur, kvittar vart den ligger!), ett klösmöbel och leksaks igloo till katterna. Samt assorterat katt och hundgodis.

Jag vart även glad för att se hur alla julklappar blev mottagen av mamma och min make :) Det var nästan trevligare än att få klappar själv!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Sara
2010-12-24 23:22
#1

Jag fick ett presentkort på Kicks, ett presentkort på Kapp-Ahl och ett armband som jag kikat på. Har inte fått alla än dock.

Sara

Caroline.H
2010-12-25 00:02
#2

Jag fick två böcker, en film, en fleecetröja, en reflexväst, en morgonrock, två par knästrumpor, underkläder(Oskyldig), en biobiljett, en trisslott, en chokladtomte(mums om någon är intresserad), ett par sypermysiga tofflor, ett örngott och chockerande 1400 kr! Vad bortskämd jag känner mig när jag läser det här… Obestämd Tungan ute Särskilt när jag tänker på att jag inte gav bort något…

//Caroline


Mona22
2010-12-25 13:39
#3

Fick ett guldhalsband med ett flygplan på. En pocketflygkalender och en väggkalender med flyg och en kopp med flyg. Ja jag är en flygnördSkrattandeAllt med flyg och bilar funkar hos mig.Sedan lite presentkort och sånt.

förra helgen fick vi hem en stor present. visseligen har vi betalat den själv men endå .En gammal amerikanare, en Oldsmobile Cutlass S-1971.

Men bästa presenten var att se svärfar öppna sina. Han blir så jätteglad över allt han får. Det är så mycket roligare att ge än att få.Skrattande

Vi kommer ha en till presentdag i juni-juli. det är så tråkigt att bara få ge varandra grejer en gång per år.(tvunget dessutom)

Kristall
2010-12-25 19:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Fick fyra par yllesockor av olika personer, bl.a. såna som räcker upp till knäna vilket är super för långa dagar i stallet t.ex. :)

Fick även vanliga sockor, tights, ett PC-spel (Spore), två filmer, en halsduk, ett par varma handskar, en massa godis och så pengar :)

Och sist, men absolut inte minst, en till kanin! :D
En omplacering på ca 2 år. Tanken är att han ska kastreras i vår och sedan få bo med min ensamma hona. Väldigt lugn och snäll, fick hem honom idag så har inte riktigt hunnit bekanta mig med honom ännu dock. Men förhoppningsvis blir vi riktigt bra vänner. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

WinterPrince
2010-12-26 11:11
#5

Jag kan inte låta bli att känna mig lite besviken på mina julklappar.

Jag fick en väggkalender och en stallbok, sen lite örhängen och en deckare (som jag redan har läst). En tidningsprenumeration var nog det bästa. 500kr också att köpa vad jag ville för. Får se om jag hittar nån billig extern hårddisk på mellandagsrean.

Bäst var ändå att alla blev så glada över mina klappar, men dom är ju också väl igenomtänkta.

Simson
2010-12-27 22:56
#6

Jag hade så roligt åt mina julklappar! En tegelsten o en flaska syre! Min syster vet vad jag behöver! Speciellt syreflaskan! Hon vet att osteopaten skällt på mig för att jag bara andas ut o inte in. Skrattande

Jo jag fick någon annan också men de var de roligaste!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Annons:
Rita-S
2010-12-27 23:01
#7

hoppas mina klappar föll i smak, sötnos ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Simson
2010-12-27 23:14
#8

De är slut, Rita så de föll väl ut! Puss! KyssSkrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Tatsja
2010-12-28 07:37
#9

Jag fick flera tomtar och ljuslyktor. Vilket jag älskar att få. Av grannen fick jag nog den finaste klappen. En Elvistavla. 60 x 50. Har stått och tittat på den i en affär här i Köping, men den var för dyr för mig.

Nu ska den upp på väggen. Min son fick en pinuppa. Hon vet att han broderar sådana och vi fick ett rim till klapparna, där han förstod att hon ville ha en. Så nu ska han göra en i födelsedags-present till henne.

Mina klappar föll i god jord, vilket jag blev glad för. Det är ju så att man försöker leta klappen för just den personen.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

LinaK
2010-12-28 14:34
#10

Är så nöjd med mina julklappar, vet inte om jag varit så snäll så jag förtjänat detta? Tungan uteObestämd Nu räknar jag också in mina födelsedagspresenter som jag fick den 23 december då jag fyllde år.
Så det ser ut som jag fått en massa julklappar bara men det är födelsedagspresenter också. Från min sambos familj också då Glad

Jag fick ett jätte fint trevånings kakfat med rosor på, en stoor vit golvljuslykta, glas, assietter, en köksmaskin (man kan mixa, vispa, hacka, strimla osv) En fotobok med en massa foton från våra resor under åren (MYCKET uppskattat) Två stora inramade fotografier på våra hundar som systerns sambo fotograferat, ett presentkort på designonline.se (köpt två muminmuggar för), doftljus, duschcreme och schampo med lavendeldoft, en bok med "Kloka ord om hundar", en bok (Varför gråter inte Emma?) en handmålad ljuslykta, en annan ljuslykta, jätte fina silverörhängen från AHA design, presentkort på Marieberg Galleri i Örebro, en glas"figur" med en inristad svan ( en sådan här fast en svan då), av sambon fick jag också ett täcke till hunden Tungan ute han betalade det men hunden fick det, sen fick jag en hel del pengar.

Jag är jätte glad över alla presenter jag gav bort också, inte minst en fotobok jag gav till min bror och hans sambo, det var bilder på deras son. Min brors sambo blev så glad och rörd att hon började gråta! Då känner man sig nöjd med sin present Skrattande

Har säkert glömt något men det var nog det mesta..

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Upp till toppen
Annons: