Annons:
Etikettprathörnan
Läst 993 ggr
Carmarino
12/25/16, 11:42 AM

Hur var er julafton?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Själv hade jag en lugn och avkopplande julafton, med god mat och trevligt sällskap. Hur hade ni det? Har ni några bilder så visa dem gärna. Ju fler desto bättre. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Carmarino
12/25/16, 11:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det är inte min gran, utan granen där jag firade julafton.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

VildaVittra
12/25/16, 11:58 AM
#2

Den var helt okej. God mat och spelmän som spelade.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

DesK
12/25/16, 12:34 PM
#3

Min jul är bra, för den är ju inte slut än 😉😎

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

VildaVittra
12/25/16, 12:42 PM
#4

#3 Är det inte idag man dansar ut julen? 😮

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Carmarino
12/25/16, 1:34 PM
#5

#3 Bra synpunkt. Har ändrat rubriken nu. 😃

#4 Om du orkar dansa idag så får du säkert dansa ut julen om du vill. 😉Det finns ju faktiskt de som slänger ut granen och tar ner julpyntet redan på annandagen.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

jollycox
12/25/16, 8:26 PM
#6

Vi hade en lugn julafton. Närmaste familjen, kalle anka, julmat och julklappar.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Annons:
DesK
12/25/16, 9:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Det här åt vi igår🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Carmarino
12/26/16, 11:30 AM
#8

#7 Det ser gott ut. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
12/26/16, 9:18 PM
#9

Det var en lugn och fin jul, utan någon sprit inblandad i firandet.
Mycket god mat och godis. Ändrade planer gjorde att vi var hemma på Juldagen och vilade, passade på att sova i ca 11 timmar. Så jag var nästan utvilad för dagens matfrossa, lutfisk och Ris a la Malta.🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
12/27/16, 9:28 AM
#10

#9 Så härligt att få en helt oplanerad "ledig dag" när man kan göra precis vad man känner för. Det är verkligen avkoppling. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
12/27/16, 9:42 PM
#11

Jo, det var skönt men jag hade så mycket att greja med så det blev inte precis någon vilodag ändå.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: