Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 950 ggr
tlover
11/17/16, 9:36 AM

Musikinstrument som julklapp? (som prydnad)

Jag behöver bolla tankar lite. Jag hittade en Cittra på en köp och sälj sajt som ser underbar ut, "problemet" är väl att det är väl jag som gillar sånt mest i familjen 😃

Min mamma är nummer två som jag tror skulle gilla den, hon har bland annat spelat fiol i 40+ år men hon har (vad jag vet) aldrig spelat cittra, eller varit intresserad av det vad jag vet.

Är det dumt att köpa något så stort som julklapp som bara blir en prydnad? Vad tror ni?

Den var inte dyr men om det är en totalt kass idé så är det ju inte kul att ge den

(nej jag tänker inte köpa den till mig själv, vi ska antagligen flytta snart så vi behöver ha så lite grejer som möjligt).

Både frågor på saker som jag säkert inte tänkt på och åsikter på vad du själv skulle vilja är välkommet

l'm back

Annons:
DesK
11/17/16, 9:44 AM
#1

Om du vet att din mamma skulle uppskatta den och har plats för den, så är det en jätterolig idé, tycker jag 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Gronstedt
11/17/16, 9:55 AM
#2

I takt med mognade ålder och ondska blir jag allt mindre benägen att vilja ha saker som bara blir liggande, hur vackra, roliga och trevliga de än är. I synnerhet om de är skrymmande. Men det är jag det 😇.

tlover
11/17/16, 9:55 AM
#3

Jag tror jag köper den, hon börjar bli så gammal att det börjar bli svårt att köpa till henne så jag ska nog gå på min magkänsla. 

Annars blir det väl någon mat eller så

l'm back

parsley
11/17/16, 10:17 AM
#4

Hur är skicket på den? Går det att spela på den? Skulle hon uppskatta att få en prydnadssak, oavsett vilken, eller vill hon ha ett musikinstrument i gott skick som hon faktiskt kan använda?

Upp till toppen
Annons: