Annons:
Etiketterklapparpresenterkreativa-hörnanjulpyssel
Läst 1138 ggr
ilenna90
10/10/16, 2:07 PM

DIY julklappar

har sjukt svårt för att komma på bra julklappar i år -.- 
så tänkte att vi i den här tråden kanske kan tipsa varandra om roliga/bra/fina DIY-julklappar? 
själv har jag som yngre redan gjort alla 'vanliga' egna julklappar som tvålar, ljus, målade koppar, decopagelyktor osv. 
så gärna om ni har några annorlunda tips att dela med er av :D

  • Redigerat 3/23/21, 4:22 PM av Carmarino
Annons:
tlover
10/10/16, 2:10 PM
#1

Jag brukar ofta göra spakit, med schampo (egengjord men lite svårt), salva (egengjord men lite svårt), bastuhonung (värm lite honung, droppa i eterisk olja tex gran och blanda), badbrus (misslyckade försök till badbomb) etc.

Mat är annars ofta uppskattat, kakor, bakelser, godis, matbröd, torkad svamp etc

l'm back

Gladasvampen
10/10/16, 10:18 PM
#2

Hemmagjord body scrub har jag gjort några år i rad, och hemmagjort badsalt. Billigt och lätt att göra. I år hade jag tänkt göra några t-shirts, eller rättare sagt dekorera några. Typ skriva något kul eller testa batik, ska nog bli ganska kul :)

Photopearls tycker jag också är en kul present. Alla i familjen har fått en varsin tavla av mig med en unik bild :)

Hittade det här klippet (https://www.youtube.com/watch?v=tWgi4pMR83o) på youtube och funderar på att också göra en sådan klocka :)

Upp till toppen
Annons: